سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8209

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: طی سال جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار مناطق محروم با پیگیری های بخشدار فعال بخش به بخش فیروزان اختصاص داده شد.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: یکی از مسائل که در توسعه و رونق شهرستان نهاوند و شهر فیروزان بسیار مؤثر است ارتقا سطح کیفی و ایمنی محورهای مواصلاتی است.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی ۱۲ کیلومتر پایانی محور نهاوند – فیروزان که بسیار حادثه‌آفرین و خطرناک است، گفت: طی سال جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار مناطق محروم با پیگیری های بخشدار فعال بخش به بخش فیروزان اختصاص داده شد.

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و لزوم توجه به ساماندهی آن از سوی مسئولین شهرستانی نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این مهم اختصاص داده‌شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه مسئولین شهرستان و عزم جدی در خصوص ساماندهی این محور و همچنین حضور معاون رئیس‌جمهور در این محور و بازدید از ایستگاه راه‌آهن فیروزان و ارائه گزارش حادثه‌خیز بودن این محور توسط نماینده شهرستان دستور بررسی فنی و اقتصادی این محور انجام‌ و ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده‌شده است.

حمیدوند بابیان اینکه در آینده‌ای نزدیک این پروژه حیاتی مهم اجرایی می‌شود، گفت: امیدوارم باخرد و وحدت مسئولان و مردم مشکلات شهرستان که مانع توسعه شده‌اند یکی پس از دیگری رفع شود و مایه رونق اقتصادی در شهرستان شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش