- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

۲ میلیارد تومان اعتبار مناطق محروم به بخش خزل نهاوند اختصاص داده شد

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: یکی از مسائل که در توسعه و رونق شهرستان نهاوند و شهر فیروزان بسیار مؤثر است ارتقا سطح کیفی و ایمنی محورهای مواصلاتی است.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی ۱۲ کیلومتر پایانی محور نهاوند – فیروزان که بسیار حادثه‌آفرین و خطرناک است، گفت: طی سال جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار مناطق محروم با پیگیری های بخشدار فعال بخش به بخش فیروزان اختصاص داده شد.

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و لزوم توجه به ساماندهی آن از سوی مسئولین شهرستانی نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این مهم اختصاص داده‌شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه مسئولین شهرستان و عزم جدی در خصوص ساماندهی این محور و همچنین حضور معاون رئیس‌جمهور در این محور و بازدید از ایستگاه راه‌آهن فیروزان و ارائه گزارش حادثه‌خیز بودن این محور توسط نماینده شهرستان دستور بررسی فنی و اقتصادی این محور انجام‌ و ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده‌شده است.

حمیدوند بابیان اینکه در آینده‌ای نزدیک این پروژه حیاتی مهم اجرایی می‌شود، گفت: امیدوارم باخرد و وحدت مسئولان و مردم مشکلات شهرستان که مانع توسعه شده‌اند یکی پس از دیگری رفع شود و مایه رونق اقتصادی در شهرستان شود.