- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

طلبه جوان نهاوندی در دفاع از ناموس مردم و انجام امر به معروف مجروح شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسین صادقی مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند یک شنبه شب با حضور در منزل حجت الاسلام سعید کمریان که در جریان دفاع از ناموس مردم و انجام فرضیه امر به معروف مجروح شده بود ضمن عیادت و ملاقات با وی در جریان روند کامل این حادثه قرار گرفت.

حجت الاسلام کمریان گفت:  ساعت ۲۲ پنج شنبه ۲ دیماه برای خرید از منزل خارج شدم که نرسیده به سه راهی حسن آباد متوجه شدم که یک راکب موتور سوار برای خانمی که از پیاده رو در حال حرکت بود  ضمن ایجاد مزاحمت به او هم فحاشی می کرد.

این طلبه جوان گفت: در ابتدا فکر کردم دعوای خانوادگی باشد اما متوجه شدم راکب موتور سوار از موتور پیاده و قصد آزار و اذیت آن زن را دارد و از نوع رفتار و ادبیات هر دو متوجه شدم محرم یکدیگر نیستند.

وی ادامه داد: برحسب وظیفه دینی و انسانی جلو رفتم و مؤدبانه از ضارب تقاضا کردم که این زن را رها کند و بیش از این موجبات آزار و اذیت نشود ولی دست‌بردار نبود و آن زن هم به‌شدت فریاد می‌زد و کمک می‌طلبید.

حجت الاسلام سعید کمریان افزود: مرد بدون توجه به خواهش من در تاریکی و خلوتی شب به زن حمله ور شد و این زن را مورد ضرب و شتم قرار داد.

کمریان گفت با دیدن این صحنه، قصد داشتم مانع کتک خوردن زن شوم که فرد مذکور با آرنج محکم به صورت من کوبید که در اثر این ضربه دچار شکستگی دندان و استخوان فک شدم و مرد ضارب بعد از دیدن صورت خونین من، محل حادثه را ترک کرد.

وی ادامه داد: روز جمعه به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند مراجعه کردم و بعد از عکسبرداری از صورت و فکم گفتند باید به بیمارستان بعثت همدان مراجعه کنی که روز شنبه ۴ دی ماه با مراجعه به بیمارستان بعثت همدان و عکسبرداری مجدد پزشک معالج دستور بستری را صادر کرد.

این طلبه جوان گفت: مدت ۶ روز در بیمارستان بعثت همدان بستری بودم تا تحت درمان قرار بگیریم تا روز پنج شنبه ۹ دیماه بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شدم.

وی با بیان اینکه عده ای بعد از اطلاع یافتن از ماجرا به من گفتند کاش دخالت نمی کردی تا گرفتار این حادثه نشوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای قوانین اسلام است و عزّت و آبروی مسلمانان در گرو عمل به این حکم است و ذلّت و بیچارگی آنها راجع به ترک این واجب است. 

کمریان افزود:  آرامش و امنیت اجتماعی، ‌عزتمندی، شکوفایی امور، همچنین ورود به بهشت الهی از آثار عمل به این واجب شرعی در جامعه است.

گفتنی است: حجت الاسلام سعید کمریان متولد سال ۱۳۷۰ نهاوند است که در سال ۱۳۸۹ وارد حوزه علمیه شهر محمود آباد و بعد از آن حوزه علمیه شهر بابل شد و سپس برای ادامه تحصیل حوزی به حوزه علمیه نهاوند آمد.

وی دارای تحصیلات سطح ۲ حوزوی است و قبلا امام جماعت مسجد حسن آباد و دکتر حسابی بوده و در حال حاضر در حوزه علمیه شهر همدان مشغول فراگیری دروس حوزوی است.