- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

تأمین نیروی انسانی بیمارستان جدید نهاوند درحضور وزیر پیگیری شد

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر بهداشت و درمان، گفت: این جلسه برای پیگیری و تأمین تجهیزات بیمارستان جدیدالاحداث شهرستان نهاوند صورت گرفت که نتایج خوبی حاصل شد.

بهرام نیا گفت: در این دیدار موضوعات مختلف حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان جدید این شهرستان بررسی شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه در خصوص درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر تأمین سایر تجهیزات موردنیاز بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی نهاوند بحث و گفت‌وگو شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ایجاد و ابلاغ چارت سازمانی بیمارستان جدید نهاوند برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز از دیگر موضوعات موردبحث در این جلسه بود. وزیر بهداشت نیز در این دیدار پس از رایزنی و بحث در مورد مطالب فوق، دستور اقدام و تأمین خواسته‌های ذکرشده را به معاونت درمان و توسعه صادر کرد.

حسن بهرام نیا بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته روز گذشته قرارداد تحویل دستگاه «ام. آر. آی» توسط دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به امضاء رسیده است.

وی بابیان اینکه امیدواریم به‌زودی شاهد تحویل این دستگاه به شهرستان باشیم، گفت: همه آنچه مسئولان شهرستان در قالب مشکلات به دنبال رفع آن هستند تنها برای توسعه شهرستان و همچنین افزایش رفاه اجتماعی مردم است.

گفتنی است: بیمارستان جدید شهرستان نهاوند در مساحتی بالغ‌بر ۶۳ هزار مترمربع در ۴ طبقه ساخته‌شده و طبق قول مسئولان قرار است تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

با بهره‌برداری از این طرح که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان نهاوند رفع خواهد شد.