سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8261

صدای نهاوند:
انجمن شعر طنز لبخند با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و شاعران نهاوند عصر روز دوشنبه 13 دی ماه در مجتمع امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در آیین افتتاح انجمن شعر طنز نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی است که باید آن‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را به خودباوری تشویق کرد.

کریم حمیدوند در خصوص طنز و شعر طنز نیز، گفت: طنز در حقیقت اعتراضی بر مشکلات و نابسامانی‌هایی جامعه است به گونه ای که جامعه و مسئولین امر نمی‌خواهند این اعتراضات را مستقیم و بی‌پرده بشنوند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: وجدان بیدار و ضمیر آگاه شاعران و نویسندگان با بزرگنمایی جهات زشت و منفی، عیب و نقص‌های روابط حاکم در حیات اجتماعی درصدد تذکر و اصلاح و رفع این زشتی‌ها و رفع آن‌ها برمی‌آیند.

وی بااینکه از گذشته‌های دور در زبان لری و کوچه‌بازاری مردم نهاوند شعر و ضرب‌المثل‌های طنز  همواره به‌صورت قوی حضورداشته است اما بااین‌حال پیشینه رسمی و مکتوب آن زیاد نیست، افزود: این مهم افتخاری برای هنرمندان و شاعران نهاوند است که برای اولین بار در غرب کشور فرصت افتتاح و راه‌اندازی انجمن شعر طنز را داشته‌ایم.

حمیدوند با تأکید بر اینکه این افتخاری برای حوزه فرهنگ و هنر و شاعران نهاوندی است و شعرا و اهالی فرهنگ و هنر باید از فضای مناسبی که پیش‌آمده نهایت استفاده و بهره‌مندی را به عمل‌آورند، اظهار کرد: امروزه در سطح کشور هنر طنز و خصوصاً شعر طنز یک مقوله جدی است و در محافل شعری رونق مناسبی دارد و باید تلاش کنیم در نهاوند نیز هم پای دیگر محافل کشوری پیش رویم.

وی گفت: مقوله طنز همانند لبه تیزی است که باید با حساسیت خاصی به آن نگریسته شود و به این خاطر باید دقت و ملاحظه لازم را نسبت به آن داشته باشیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش