- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

هاشمی سنگ صبور تمام جریانات انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سید رضا سلامتی صبح امروز در نشست دهیاران بخش مرکزی نهاوند که در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برگزار شد اظهار داشت:  آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) بود و برای به ثمر نشستن انقلاب با تمام وجود تلاش کرد.

سلامتی گفت: ایشان در کنار خدمات ارزشمند در طول سالهای قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرماندهی شجاع و مدبر و تصمیم‌گیری ارزشمند در جبهه های نبرد. حق علیه باطل بودند و نقش محوری هاشمی  در کسوت جانشینی فرمانده کل قوا در پیروزی های رزمندگان اسلام هرگز از یادها نخواهد رفت.

وی افزود: ضایعه درگذشت  یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی که تکیه گاه کم نظیری برای انقلاب اسلامی بودند، موجب تاثر و تالم شدید است.

معاون فرماندار نهاوند افزود: ایشان در دوران مبارزات نهضت اسلامی با پایمردی، تیزهوشی و تحمل شکنجه در مسیر پیروزی انقلاب همت گمارد و پس از آن نیز با همراهی، وفاداری و ثبات قدم در کنار معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب در فراز و نشیب‌های فراوان و سختی‌های دوران دفاع مقدس و عرصه سازندگی و آبادانی میهن توانست در همه میادین و عرصه‌های آزمون و امتحانات سخت سربلند و پیروز بیرون بیاید و در ذهن و قلب ملت جای بگیرد.