جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8369

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه نقش تاثیر مبارزات و اقدامات و کارهای ارزشمند هاشمی رفسنجانی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تداوم و ثبات آن از یاد‌ها پاک نمی‌شودگفت: محبوبیت هاشمی عامل اصلی انتخاب روحانی بعنوان رئیس جمهور بود.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: آیت الله هاشمی از استوانه های مستحکم انقلاب بود و دفاع از انقلاب همواره مورد توجه آیت الله رفسنجانی بود.

حمیدوند گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سال‌های قبل از انقلاب از یاران مخلص امام راحل بودند و در آن دوران‌هایی که مباحثی در حوزه علمیه قم بود، مقابل برخی از جریانات، علم مدافع حضرت امام را قبل انقلاب برپا کرد.

وی افزود: همان‌گونه که در پیام مقام معظم رهبری آمده است، این دو بزرگوار در کنار امام و اندیشه‌های امام ایستادند و در همه زمینه‌ها با هم بودند و آنچه برای آیت الله هاشمی مهم بود، دفاع از انقلاب بود.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌های مورد اعتماد و مؤثر  حضرت امام(ره) وانقلاب بود، گفت: مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت سیاسی ــ اجتماعی ایران باشد.

کریم حمیدوند ادامه داد: با توجه به نقش مؤثر  آیت الله هاشمی رفسنجانی در بزنگاه‌های سخت و آینده‌ساز کشور شاید بتوان گفت وی یکی از شخصیت‌های مؤثر و مورد اعتماد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در شرایط سخت انقلاب بود.

حمیدوند اظهار داشت: نگاه به زندگی سراسر مبارزه و مجاهده ایشان در راه اسلام و تعالی نظام مقدس اسلامی به همه درس تحمل و استقامت را در هر شرایطی برای رسیدن به هدف نشان می‌دهد.

وی گفت:  مشارکت و نقش آفرینی‌های آن روحانی ارجمند و مجاهد در «شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران» و عهده‌دار شدن مسئولیت‌های بزرگی از جمله «ریاست جمهوری»، «ریاست مجلس شورای اسلامی»، «ریاست مجلس خبرگان رهبری»، «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام» و نیز مسئولیت‌های خطیر در دوران پرافتخار «دفاع مقدس» و همچنین مبارزه مستمر با ضدانقلاب، او را همواره کانون توجه دوستان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی قرار داده بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش