- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

انبار ۷ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق در نهاوند کشف شد/دستگیری ۱۸ متهم

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حاجی محمد مهدیان نسب از کشف بیش از ۲۲ تن برنج قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و صد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهاوند یک انبار دپو برنج قاچاق در سطح این شهرستان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از آن کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه از این انبار یک دستگاه خودرو ولوو که قصد خالی کردن برنج قاچاق در این انبار را داشت به همراه ۱۵ تن برنج قاچاق توقیف و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سردار مهدیان نسب اظهار داشت: در بازرسی از انبار نیز ۷ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه قیمت تقریبی محموله کشف شده حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد، اظهار داشت: در این خصوص اقدامات قضایی و قانونی لازم نیز به عمل آمد.

دستگیری ۱۸ متهم در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز از دستگیری ۱۸نفر متهم در نتیجه طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح این شهرستان خبر داد.

منصور ملکی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح یک نفر سارق مغازه و تعداد ۱۷ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان و فعالان درحوزه موادمخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: تعداد ۲۴ دستگاه موتور سیکلت و ۸ دستگاه خودرو نیز به علت مزاحمت و آلودگی صوتی، نداشتن مدارک وسایر موارد دیگر روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: درخصوص متهمین دستگیر شده اقدامات قضایی و قانونی انجام و تحت رسیدگی و پیگیری است.