- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی فردا درمصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی صبح چهارشنبه در ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند اظهار داشت: اکثریت مرم ایران این نظر را قبول دارند که مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دو رکن اصلی و تاثیر گذار انقلاب در کنار حضرت امام(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده اند.

مغیثی گفت: علی رغم برخی مسائل که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش آمد، آیت الله هاشمی عمرش را صرف انقلاب، اسلام و نظام کرد و به همین جهت خداوند مهر ایشان را در دل امت قرار داد.

وی افزود: چه دوستداران انقلاب و چه آنهایی که با انقلاب زاویه دارند معتقد هستند آیت الله هاشمی آیت الله هاشمی تا آخرین لحظه از عمر خود، بدون منت، به مردم خدمت کرد و هر آنچه در توان داشت صرف انقلاب کرد.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی فردا پنج شنبه در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار می شود، تاکید کرد: همه اقشار مختلف مردم برای قدردانی از زحمات و تلاش های ایشان در این مراسم شرکت کنند.

فرماندار نهاوند نیز در این جلسه اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرینه انقلاب، امام و رهبری بود و باید مراسمی در شان این عالم برگزار شود.

کریم حمیدوند گفت: همه تدابیر باید برای حضور گسترده و پرشور مردم در آئین گرامیداشت این روحانی اندیشیده شود.

وی گفت: یکی از ویژگی های مهم روحانیت در دین اسلام این است که برآمده از مردم و مشابه، غمخوار، مورد توجه و احترام آنها هستند و بزرگترین سرمایه روحانیت این است که مردم آنها را از خودشان می دانند و به هنگام درد و رنج، ملجا و پناهنگاه مردم هستند که آیت الله هاشمی مصداق عملی این مباحث می باشد.

وی گفت: مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند برگزار خواهد شد.