سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8403

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: عده ای که از عمق جریانات خبر نداشتند، بعد از حوادث 78 و 88، فکر کردند آیت الله هاشمی با ولایت زاویه پیدا کرده و جبهه جدیدی تشکیل داده است، در صورتی که ایشان هیچ گاه از ولایت جدا نشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز پنجشنبه در مراسم با شکوه بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در مصلی نماز جمعه نهاوند افزود: مهمترین سند ولایت پذیری آیت الله هاشمی پیام تسلیت مقام معظم رهبری بود.

مغیثی گفت: بعد از جریانات و حوادث سالهای ۷۸ و ۸۸ آیت الله هاشمی قصد داشت،  اجازه ندهد طیفی که با ولایت زاویه پیدا کرده اند در دامن دشمن و ضد انقلاب قرار بگیرد و حلقه وصل آنها با ولایت باشد، که در این راه تا حدودی هم موفق شدند و نه تنها از ولایت دست نکشیدند بلکه از آبرو و حیثیت خود هم مایه گذاشتند.

وی افزود:  آیت الله هاشمی رفسنجانی چون فرزند حوزه بود توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و سرانجام هم عاقبت بخیر شد.
امام جمعه نهاوند گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) قبل از انقلاب با حمایت از خانواده زندانیان سیاسی و طلاب زندانی حمایتهای مالی از آنان داشت و توانست مبارزان را در راه خود امیدوار سازد .
حجت الاسلام عباسعلیگفت: این روحانی جلیل القدر قبل از انقلاب دارای کوچکترین نقطه ضعفی در پرونده مبارزاتی خود نبود و پس از پیروزی انقلاب هم در همه مسئولیتها قرار گرفت و توانست به خوبی انجام وظیفه کند و در راه اهداف خود حتی گاهی از آبرو و جایگاهشان مایه گذاشتند تا انقلابی را که خود در پایه ریزی آن نقش مهمی داشت به پیشرفت و توسعه برساند.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی به واسطه سختی های زیادی که برای انقلاب کشیده بود عاقبت بخیر شد افزود: نگاهی به موقعیت زمانی ارتحال آیت الله رفسنجانی نشان می دهد که این مرد بزرگ انقلاب عاقبت بخیر شد و فوت او همزمان گردید با وفات حضرت معصومه (س) ، سالروز شهادت امیر کبیر و حادثه ۱۹ دی ماه قم که همه اینها از حوادث مهم تاریخ اسلام و این مرز و بوم می باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش