سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8410

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی مهمترین خبر ایران و جهان بود و مردم هم به پاس خدماتی که به انقلاب و اسلام داشت حضوری شکوهمندانه در مراسم او داشتند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: ارتحال این شخصیت انقلابی مهمترین خبر ایران و جهان بود و مردم هم به پاس خدماتی که به انقلاب و اسلام داشت حضوری شکوهمندانه در مراسم او داشتند .
وی گفت: بسیاری منتظر بودند تا با ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی از این واقعه سوء استفاده نمایند اما حضور مردم و پیام مقام معظم رهبری توطئه دشمن و بدخواهان را خلع سلاح کرد.
وی افزود: آیت الله هاشمی که برای حفظ انقلاب تلاشهای زیادی داشت در سالیان اخیر حلقه وصل بین طیف مخالف و رهبری شد و مانع از آن گردید که آنها به دامن ضد انقلاب بیفتند و البته در این راه از آبرویش هم مایه گذاشت .
وی افزود: در شرایط کنونی کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد و باید سعی شود که کسی از رهبری منقطع نشود و جلوتر از ایشان حرکت نکند .
امام جمعه نهاوند در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی ماست که برای تحقق آن باید به توان داخلی کشور، تقویت بنیانهای تولیدی ، صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از قاچاق کالاامید بست.
وی با هشدار به سران برخی کشورهای عربی برای اصلاح رفتارهای خود افزود: سران برخی کشورهای عربی باید از سرنوشت صدام عبرت بگیرند و از ایران الگو برداری نمایند که توانست با اتکال به خدا در برابر استکبار ایستادگی نماید و روز به روز به عزتش افزوده می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش