سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8416

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند خبر داد:

تلاش ۸ ساعته تیم های امدادی نهاوند برای نجات ۶ کوهنورد

صدای نهاوند:
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند از تلاش 8 ساعته تیم های امداد و نجات نهاوند برای نجات 6 کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات گرین نهاوند خبر داد.

محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: ساعت ۱۳:۵۳ دقیقه بعدازظهر جمعه ۲۴ دیماه طی تماس پلیس ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک کوهنورد در، دره ارتفاعات غار قوش گرین نهاوند و مفقود شدن و احتمال سرما زدگی این کوهنورد و گرفتار شدن ۵ کوهنورد دیگر تیم های مختلف امداد و نجات نهاوند فراخوان شدند.

شهبازی گفت: با توجه به تجارب قبلی تیم امداد هوای استان، تیم حرفه ای مشترک هیئت کوهنوردی و جمعیت هلال احمر نهاوند، تیم محلی روستای وراینه و تیم تدارک و پشتیبانی هلال احمر به همراه تیم دوم کوهنوردی حرفه ای نهاوند به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات امداد و نجات یک کوهنورد کرمانشاهی که بر اثر سقوط به دره احتمال قطع نخاع شدن داشت توسط هلی کوپتر امداد هوایی به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند ادامه داد: در ادامه عملیات امداد و نجات ۲ کوهنورد گرفتار در یخچال توسط تیم امداد و نجات کوهستان استان از یخچال های مسیر رها سازی و ۳ کوهنورد دیگر گرفتار در ارتفاعات غار قوش گرین توسط تیم امداد کوهنوردان حرفه ای نهاوند راها سازی و به پناهگاه منتقل شدند.

محمد تقی شهبازی اظهار داشت: بعد از رها سازی کوهنوردان و انتقال آنها به پناهگاه، تیم دوم امدادحرفه ای شهرستان نهاوند به پناهگاه اعزام و پنج کوهنورد حادثه دیده را به همراه سایر همراهان به شهر نهاوند انتقال دادند.

شهبازی با بیان اینکه این حادثه برای تیم های کوهنوردی کرمانشاه و نهاوند پیش آمده است گفت: حال عمومی پنج کوهنورد منتقل شده به شهر نهاوند رضایت بخش گزارش شده است.

وی در پایان گفت: عملیات تیم های امداد نجات ساعت ۲۲:۱۰ روز جمعه ۲۴ دی ماه بعد از گذشت ۸ ساعت با موافقیت به پایان رسید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندایالت نهاوند گفت:

    نهاوند به دلیل کوهستانی بودن و داشتن ارتفاعات نیاز لازم و واجب به پدهلیکوپتر امدادی است.هلال احمر همدان باید تدابیر لازم را برای نهاوند اندیشه کند./ایالت نهاوند

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش