- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

برنامه‌ریزی شهرداری نهاوند برای مقابله با مشکلات برف و یخبندان در فصل زمستان اعلام شد

صدای نهاوند:

شهرداری نهاوندبرای جلوگیری و عدم اختلال در زندگی شهروندان در فصل زمستان برنامه ریزی  مناسب و لازم را انجام داده است.

سرپرست شهرداری در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند  با اشاره به آمادگی نیروهای شهرداری به منظور اقدامات پیشگیرانه و استقبال از فصل زمستان افزود: برای جلوگیری و عدم اختلال در زندگی شهروندان در فصل زمستان واحدهای وابسته خدمات شهری در بخش های مختلف برنامه ریزی لازم را انجام داده اند .

عباس حسنوند اظهار داشت: آماده سازی یک دستگاه گریدر برای برف روبی در هنگام بارش برف ، پنج دستگاه کامیون جهت پاشیدن ماسه و نمک در معابر عمومی ، یک دستگاه باب کت (مینی لودر) جهت برف روبی و دو دستگاه لودر از جمله اقدامات لازم برای جمع آوری برف از کوچه ها و خیابان ها می باشد .

حسنوند افزود:  به منظور بررسی ماشین آلات و آمادگی نیروهای شهرداری در هنگام بارش برف مانورآمادگی این وسایل برگزار شد.

وی افزود: در راستای طرح مراقبت از درختان و فضای سبز در فصل زمستان و هنگام بارش برف،مقرر شد واحد فضای سبز این شهرداری به منظور تکاندن شاخه های درختان در معابر و بوستان های شهری در فصل زمستان و کاهش آسیب پذیری درختان اقدامات لازم را انجام دهد.

سرپرست شهرداری نهاوند عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم شهرداری بهبود وضعیت تردد شهروندان در هنگام بارش برف و وقوع یخبندان می باشد واحد خدمات شهری شهرداری و دیگر دستگاههای ذیربط در این راستا برنامه ریزی  و پیش بینی  های لازم را انجام داده اند. با این حال شهروندان می توانند در صورت هر گونه مشکلات احتمالی  هنگام بارش برف و باران با شماره تلفن های ۳۳۲۳۷۴۴۷ تماس بگیرند.