جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8510

صدای نهاوند:
کارکنان واحد HSE شرکت سیمان نهاوند به نمایندگی از مدیریت و سایر پرسنل شرکت، نسبت به مقام شامخ شهدای آتش نشان ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، در پی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و فداکار سرزمینمان که در حادثه ی آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران به وقع پیوست، کارکنان واحد HSE شرکت سیمان نهاوند همدردی خود را با خانواده های شهدای آتش نشان اعلام کردند.

بهزاد بیجنَوند رئیس واحد HSE شرکت سیمان نهاوند ضمن تسلیت این واقعه جانگذار اظهار داشت: خبر این اتفاق و پرکشیدن جمعی از پرسنل وظیفه شناس، شجاع و فداکار آتش نشانی تهران بسیار ناگوار بود؛ بدون شک یاد و خاطره ی این از خودگذشتگی و ایثار تا همیشه در ذهن مردم ایران باقی خواهد ماند و به نوعی مسئولیت سایر همکاران را در شهرها و مناطق دیگر دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: به نوبه ی خودم و به نمایندگی از مدیریت محترم و کارکنان شرکت سیمان نهاوند، برای خانواده شهدای آتش‌نشان، همکارانشان و مردم ایران آرزوی صبر و برای شهدا و درگذشتگان این حادثه علّو درجات را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

شرکت سیمان نهاوند به دنبال وقوع این حادثه و اعلام عزای عمومی (روز شنبه) توسط هیئت محترم دولت، ضمن انتشار پیامک فراگیر تسلیت و نصب پرچم های سیاه، یاد و خاطره ی جانباختگان بویژه شهدای آتش نشان را گرامی داشت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش