- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در نهاوند برگزار شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و از جان گذشته، مراسم بزرگداشت این جهادگران امداد ونجات در شهر نهاوند و با حضور با شکوه مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده داغ‌دیدگان و مردم شریف ایران گفت: آتش‌نشان مظهر گذشت و ایثار است.

کریم حمیدوند افزود: آتش‌نشان شهید که برای نجات جان انسان‌ها خود را قربانی می‌کند، زیر آوارها ماند تا جوانمردی زیر آوار نماند؛ مردم قدردان تلاش جامعه آتش‌نشانی هستند و حادثه پلاسکو همدردی مردم را با این پرسنل تلاشگر و فداکار نشان داد.

حمیدوند گفت: حادثه تاسف‌بار سانحه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران که منجر به ایجاد خسارت و تلفات جانی تعدادی از هم‌وطنانمان شد موجب تاثر شدید شد.

وی با بیان اینکه ایثارگری یکی از شاخصه‌های فعالیت در این حرفه است اظهار داشت: شهروندان باید با ایمن‌کردن ساخت و سازهای شخصی و عمومی بستر وقوع چنین حوادثی را کاهش دهند.

در این مراسم یادبود که با همکاری امام جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شورای شهر و شهرداری، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی خبرنگاران و هئیت حسینی جوانان(مسجد شهید حیدری) برگزار شد، علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره ایثارگری آتش نشانان و هموطنانی که در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو داغدار شدند، از آتش نشانان نهاوند نیز  با اهدا گل تجلیل شد.