جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8527

صدای نهاوند:
معاون استاندار همدان با بیان اینکه تغییری در سطح فرمانداران استان همدان انجام نمی‌شود گفت: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در استان همدان فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد ابراهیم الهی‌تبار با اشاره به اینکه ستاد انتخابات استان پس از تشکیل ستاد انتخابات کشور با احکامی که استاندار همدان صادر کردند شکل گرفت اظهار داشت: مجری اصلی انتخابات فرمانداران و بخشداران هستند و ستاد انتخابات فعالیت حمایتی و پشتیبانی را در ابعاد مختلف دارد.

وی فراهم کردن ظرفیت‌های موجود در زمینه شبکه‌‌های تلفنی و ارتباطات، ایجاد ظرفیت در حوزه مسائل حقوق و قانونی، تامین نیروی انسانی، تدارک امکانات ترابری، فراهم کردن ارتباطات مناسب برای استعلام، فعالیت‌های صیانتی در حوزه استعلامات، اطلاع‌رسانی از فرآیند انتخابات به مردم و برقراری ارتباط موثر بین مردم و فضای انتخابات را از جمله اهداف مدنظر در ستاد انتخابات استان همدان برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در مراحل مختلف باید فضای مناسبی برای کاندیداها و رای‌دهندگان ایجاد شود گفت: مجریان انتخابات باید از از حقوق کاندیداها صیانت کنند تا حق کسی در این بین تضییع نشود.

وی اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی انتخابات باید قانونمند کار خود را دنبال و با اجرای خوب انتخابات اعتماد عمومی را در سطح جامعه همچون انتخابات گذشته فراهم کنند.

الهی‌تبار درباره وضعیت زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در همدان نیز گفت: استان همدان یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه زیرساخت‌های مخابراتی و الکترونیکی است.

وی عنوان کرد: آمادگی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان همدان وجود دارد و زیرساخت‌های مخابراتی و تلفن همراه در استان همدان برای انجام این مهم وجود دارد که کسب رتبه نخست در انتخابات گذشته نشاندهنده این موضوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پاسخ به این سوال که آیا در ایام منتهی به انتخابات احتمال تغییر فرمانداران استان همدان وجود دارد نیز گفت: تغییری برای فرمانداران استان همدان نخواهیم داشت و جابه‌جایی فرماندار فامنین آخرین تغییر تا انتخابات سال آینده بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش