جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8531

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:

۱۷۰۰ دستگاه ماهواره در نهاوند جمع آوری شد

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از جمع آوری ۱۷۰۰ دستگاه ماهواره در این شهرستان و تحویل دستگاه دیجیتال به جای آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کامران کریمی در جلسه افتتاح طرح «محله پاک» که با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان و مردم محله برای اولین بار در محله «پای قلعه» این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است که ریشه تاریخی آن به زمان پیامبر اکرم(ص) برمی‌گردد و بعد از آن در زمان ائمه(ع) و تاکنون ادامه داشته است.

وی افزود : بسیج در زمان‌های مختلف از عهده وظایف خود به خوبی برآمده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برآن شدند که با فتنه‌های مختلف مردم و انقلاب را به نابودی بکشانند و گاهی از طریق جنگ سخت و در جامعه امروز با جنگ نرم یا شبیخون یا تهاجم فرهنگی وارد عمل شده اند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دشمن قصد تعرض به خاک کشور را داشت که به این بهانه تعداد زیادی از فرزندان این مرز و بوم را به شهادت رساندند و امروز قصد دارند با وسایلی مثل ماهواره و فضای مجازی فرزندان ایران را منحرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از جمع آوری ۱۷۰۰ دستگاه ماهواره در این شهرستان و تحویل دستگاه دیجیتال به جای آن خبر داد و گفت: امسال طرح «محله پاک» با همکاری نیروی انتظامی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در طرح «محله پاک» بیماران معتاد به مدت ۲۱ روز در یکی از کمپ‌های هماهنگ شده با بهزیستی تحت درمان قرار می‌گیرند و در این مدت نیز دوره‌های آموزشی از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار و سپس به کمک بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند برای این افراد ایجاد اشتغال خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش