سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8537

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از واگذاری امور نگهداری و آبیاری فضای سبز نهاوند به بخش خصوصی خبر داد .

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با اشاره به اینکه فضای سبز موضوع مهم و تاثیرگذاری بر چهره شهر دارد،گفت:با هدف نگهداری و توسعه فضای سبز بر پایه کار کار‌شناسی اقدام به انتشار فراخوان از پیمانکاران فضای سبز کردیم که هم اینک بعد از برگزاری مزایده این امور به برنده مزایده واگذار شده تا کار کاشت، نگهداری و توسعه فضای سبز به نحوه بهتر و مناسب تری دنبال و به انجام رسد .

یوسفیان با بیان اینکه سالانه هزینه‌های زیادی برای نگهداری و توسعه فضای سبز سطح شهر صرف می‌شود افزود: عزم جدی شورا و شهرداری بر خصوصی‌سازی بخش نگهداری و توسعه‌ای فضای سبز است .

وی با اشاره به مزایای خصوصی‌سازی فضای سبز شهرداری افزود: افزایش راندمان کاری و ایجاد اشتغال از جمله مزایای واگذاری بخش نگهداری و توسعه فضای سبز شهرداری به بخش خصوصی است .

یوسفیان با بیان اینکه دفترچه پیمان حفظ و نگهداری فضای سبز نیز تحت بررسی و اصلاح قرار گرفته و بروز رسانی شده است . تصریح کرد:امور حفظ و نگهداری این مجموعه ها شامل فضای سبز کلیه بوستان ها، میادین، معابر اصلی و فرعی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، وسایل بازی و ورزشی و … است که نیازمند رسیدگی و نگهداری روزانه بوده که با نظارت کارشناسان این شهرداری انجام می گیرد.

وی تعداد نیروهای فضای سبز را ۵۰ نفر عنوان و خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقدام به بکارگیری پیمانکار دارای تجربه در زمینه هرس درختان نیز نموده ایم.

شهردار نهاوند در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش شهروندان در استفاده صحیح از فضاهای سبز، از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری شده و با همیاری کاربران فضای سبز شاهد فضای سبزی زیبا و با طراوت در شهر نهاوند باشیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند ایالت نهاوند گفت:

    نام پیمانکار و شرکت خصوصی رابیان نکردند؟؟؟؟

  2. علیرضا گفت:

    تشکر از شهردار پرتلاش .

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش