جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8606

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند:

جُنگ بزرگ فجر در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: برای نخستین بار جُنگ فجر ۱۲ بهمن‌ماه با حضور مسئولان در سالن اداره ارشاد نهاوند با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

محمود مصباح روز یک شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: جنگ فجر برای نخستین بار با همکاری ۲ گروه نمایش «میعادگاه هنر و فروغ» شهرستان نهاوند به مدت ۱۰ روز از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن با برنامه‌های شاد و متنوع شامل نمایش، موسیقی، تقلید صدا، مسابقه و شعبده‌بازی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۲ بهمن این جُنگ با حضور مسئولان برگزار می‌شود تا چراغ شادی در شهر برای ۱۰ روز روشن بماند.

مصباح افزود: امسال برای نخستین بار است که جنگ فجر با این شکوه و عظمت و با حضور گروه‌های مختلف نمایش و موسیقی و غیره برگزار می‌شود که این حضور و تلاش هنرمندان با حمایت‌های مسئولان و مردم باعث تشویق هرچه بیشتر هنرمندان به تولیدات طنز می‌شود.

وی عنوان کرد: وجود هنرمندان با سابقه و خوش ذوق در شهرستان فرصت مناسبی است تا از ظرفیت هنری آن‌ها در برنامه‌های مختلف و این گونه مناسبت‌ها استفاده شود و امیدواریم با استقبال مردم از این برنامه شاد و مفرح فضایی با نشاط در شهرستان فراهم شود.

مصباح بیان کرد: جنگ بزرگ فجر از ۱۲ بهمن‌ماه هر روز در ۲ سانس(۱۰ تا ۱۲ _ ۱۵ تا ۱۷) اجرای برنامه دارد و جنگ شامل بخش‌های نمایش، موسیقی، شعبده، تقلید صدا و مسابقه است.

وی تأکید کرد: قیمت بلیت این جنگ برای مدارس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بسیجیان، مددکاران تأمین اجتماعی و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ارشاد شهرستان نهاوند اظهار داشت: همچنین سانس صبح مختص کودکان و نوجوانان، مدارس و دانش آموزان و سانس بعد‌ از‌ ظهر مختص بزرگسالان، عموم و ادارات است و در ضمن سانس‌های خصوصی نیز برای ادارات در نظر گرفته‌ایم.

مصباح بیان کرد: جنگ بزرگ فجر در شهرستان در ۲ قسمت برگزار می‌شود که در پنج روز اول جنگ، نمایش «بازگشت شیرین و فرهاد به نهاوند» با موضوع شبکه‌های اجتماعی و اعتیاد کاری از گروه نمایشی «میعادگاه هنر» نهاوند به کارگردانی و سرپرستی آقای علی دارایی و بازی هنرمندان برجسته شهرستان از جمله سهم الدین دارایی، علی دارایی، علیرضا سیف، آزاده دارایی، محمد اسماعیلی، مریم مرادی و عطیه ترکاشوند و ویژه برنامه‌هایی شامل اجرای موسیقی سنتی و کلاسیک از گروه موسیقی «سخن‌آفرینان»، شعبده‌بازی، برگزاری مسابقه با اهداء جوایز و غیره است.

وی تصریح کرد: در قسمت دوم جنگ فجر امسال که از ۱۶ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود شاهد اجرای نمایش شاد و موزیکال «قلای اول» به کارگردانی و سرپرستی هنرمند خوش ذوق آقای صحبت‌اله روشن‌ فکر با موضوع آداب و سنن مردم نهاوند در گذشته و حال و با بازی  هنرمندان پیشکسوت شهرستان از جمله شاپور قپانوری، آرش سیف، شهریار طاهری، محمد سیاوشی، صحبت‌اله روشن فکر، علیرضا سیف و اجرای موسیقی سنتی و کلاسیک از گروه‌های برجسته موسیقی شهرستان به همراه اجرای شعبده‌بازی و مسابقه است.

مصباح تأکید کرد: در این جنگ آموزش‌های متفاوت شهروندی و اجتماعی در قالب طنز اجرا می‌شود و امیدواریم روزی برسد که سالن‌های خالی تئاتر در شهرمان نداشته باشیم.

رئیس اداره ارشاد نهاوند به سایر برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اداره ارشاد شهرستان نهاوند در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان اجرا کند که این برنامه‌ها شامل برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه عکس، نمایشگاه روزنامه‌ای انقلاب، عصر شعر فجر و رونمایی از جدیدترین انتشارات شعرای نهاوندی است.

مصباح بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و مراسم جشن در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سطح شهر و روستاهای شهرستان، برگزاری مسابقات فیلم‌سازی و فیلم‌نامه‌نویسی و غیره از جمله برنامه‌هایی است که توسط این اداره اجرا می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش