سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8621

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: علم و فرهنگ دو مقوله مهم و اساسي براي توسعه کشور به عنوان يک زير ساخت به حساب مي آیند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند در آیین تجلیل از ۹۰ نفر از دانش آموز برتر و همچنین نفرات برتر کنکور سراسری نهاوند گفت: به واسطه جهاد علمی جوانان، کشور ایران در زمینه های مختلف علمی به موفقیت های کم نظیری دست یافته که در برخی رشته ها رتبه های بالایی را بدست آوریم.
حمیدوند با اشاره به دستاوردهای ناشی از مذاکرات هسته ای که به اجرای برجام گفت: داشتن تخصص در رشته های انسانی و به ویژه در دیپلماسی به خوبی در مذاکرات هسته ای دیده شد و همگان شاهد بودند که چگونه تیم خبره و متخصص دیپلماسی توانستند ماهها مذاکرات سنگین را پیش برده و حق مسلم ما را به قدرت های بزرگ بقبولانند.
وی به نتایج این دستاورد بزرگ اشاره کرد و گفت: سالهای زیادی ایران در بسیاری از موارد از جمله در زمینه هواپیما در تحریم بود که با مذاکرات صورت گرفته توسط تیم مذاکره کننده این تحریمها برداشته و یا در حال برداشته شدن است. 

فرماندار نهاوند بیان داشت: البته در زمینه پرداختن به علوم نباید علم را محدود به علوم تجربی کنیم و علوم اجتماعی و انسانی را از نظر دور نمائیم زیرا دوای درد ما در علوم انسانی قرار دارد.

کریم حمیدوند خطاب به دانشجویان و دانش آموزان برتر گفت: شما دانش آموزان مسئولیت سنگینی نسبت به آینده کشور دارید و با تلاش علمی خود می توانید جامعه را متحول سازید.

حمیدوند در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی نقش مهمی در توسعه زیر بنایی کشور و به ویژه توسعه علمی آن داشت زیرا با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی زمینه تحصیل جوانان فراهم شد و امروز پیشرفتهای هسته ای متاثر از این برنامه کلان علمی در کشور بوده است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش