سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8628

صدای نهاوند:
همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در روز 12 بهمن زنگ انقلاب با حضور مسوولان شهرستان نهاوند در دبیرستان دوره اول علامه حلی به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: دهه فجر سر آغاز استقرار حکومت الهی و ارزشهای اسلامی در جامعه بود که با خواست مردم و تحت رهبری های امام راحل صورت گرفت.
وی افزود: با دهه فجر کشور ما که مدت زمان زیادی توسط غارتگران چپاول می شد استقلال یافت و مردم تصمیم گرفتند که بدون دخالتهای ابرقدرتها روی پای خودشان ایستادگی نمایند و کشور را به توسعه برسانند.
وی گفت: کشور ما در گذشته حتی توان ساخت یک گلوله را هم نداشت اما امروز به برکت انقلاب موشکهای با برد بلند می سازد که آمریکا را هم به وحشت انداخته و علاوه بر آن در سایر علوم و فناوری هسته ای چه توفیق های خیره کننده ای بدست آورده است .
در این مراسم مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: دهه فجر یکی از مهمترین حوادث قرن اخیر بود که در آن مردمی توانستند با عزم و اراده و با رهبری های امام راحل بر رژیمی وابسته به ابر قدرتها پیروز شوند.
هادی سلگی افزود: نسل جوان و دانش آموزان که آن روزها را درک نکرده اند باید با اهداف انقلاب آشنا شوند و بدانند که این انقلاب و دستاوردهای آن به آسانی بدست نیامده است .
وی اظهار کرد: قبل از انقلاب ۶۰ درصد بانوان در کشور بی سواد مطلق بودند و در اغلب مناطق روستایی نیز آموزشگاهی برای تحصیل جوانان وجود نداشت.
در دهه فجر امسال ۵۴ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری و ۲۵ طرح دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.
همچنین بالغ بر یک هزار برنامه در بخشهای مختلف در سطح شهر و روستا برگزار می شود.
دهه فجر همزمان با ورود امام خمینی(ره) در روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ به میهن اسلامی آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن که روز پیروزی انقلاب می باشد ادامه دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش