- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

نمایشگاه عکس انقلاب در نهاوند گشایش یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این آیین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن اخیر بود که اراده الهی در نابودی طاغوت و سلطه جویان تجلی یافت و نظام الهی در آن روی کار آمد.
کریم حمیدوند با بیان اینکه عظمت این کار برای نسل آینده باید به خوبی ترسیم شود و علل و عوامل پیروزی انقلاب برای آنان بازگو شود افزود: در این زمینه زبان هنر نقشی اثر گذار و بی نظیر دارد که می تواند رشادتهای یک مردم را به آیندگان منتقل کند.
وی از عکاسی به عنوان یکی از هنرهای اثر گذار یاد کرد و گفت: هنر عکاسی با توجه به تاثیرگذاری و ماندگاری نقش مهمی در انتقال میراث فرهنگی، افکار و اندیشه های ارزش مدار به نسل های آتی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند نیز گفت: امروزه هنر در خدمت انتقال ارزشها به نسل جوان است و هنرمندان با احساس وظیفه ای که در این زمینه دارند با ظرافت رسالت خود را به خوبی انجام می دهند.
محمود مصباح افزود: در این نمایشگاه ۵۰ اثر عکاسی از انقلاب و صحنه های تظاهرات مردم نهاوند در سال ۵۷ و همچنین موضوع طبیعت در ابعاد ۵۰*۷۰ در محل دائمی نمایشگاههای این شهرستان به نمایش در آمده است.
وی ادامه داد: در ایام دهه فجر برنامه های فرهنگی و هنری مانند جنگ بزرگ فجر ، نمایشگاه کتاب ، برگزاری عصر شعر انقلاب ، تئاترو پخش فیلم اجرا می شود.