سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8645

صدای نهاوند:
رئیس اداره دامپزشکی نهاوند به همراه کارشناس نظارت بر بهداشت مواد غذایی این شهرستان در زمان بازدید توسط یک مرغ فروش متخلف، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به شدت آسیب دیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در پی حادثه فوق رئیس اداره دامپزشکی نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: روز چهارشنبه۱۳ بهمن در ادامه بازدید های همیشگی خود و راستای کنترل و جلوگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان در سطح جامعه از روستای گوشه سعد وقاص واقع در بخش مرکزی بازدید به عمل آوردیم.
حیدر سلگی افزود: در حین بازدید با یک مرغ فروش در داخل روستا که به صورت غیر مجاز اقدام به فروش مرغ می کرد برخورد نمودیم که کارشناس ما برای ارائه مستندات خود قصد تهیه عکس را داشت که از سوی مرغ فروش با کارد قصابی و تبر به شدت مورد حمله قرار گرفت که از ناحیه گوش و دست دچار جراحت شد.
وی افزود: پس از آن این فرد متخلف به من حمله کرد و من با پشت به زمین خوردم که در اثر آن ستون فقرات من دچار آسیب دیدگی شده و با پشت تبر چند ضربه نیز به بدنم وارد کرد که جای آنها کبود می باشد.
وی گفت: پس از این حادثه ما را به بیمارستان منتقل کردند و تحت درمان قرار گرفتیم و ضارت نیز متواری شده است .
وی افزود: چند ماه پیش این شخص ماموران ما را با چاقو تهدید کرده بود و ما نیز گزارش آنرا به مراجع ذیصلاح اعلام نمودیم.
فرمانده انتظامی نهاوند نیز در گفت و گو باصدای نهاوند گفت: تاکنون از سوی دامپزشکی درباره این موضوع شکایتی صورت نگرفته اما به پاسگاه دهفول اعلام کرده ایم که اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.
سرهنگ منصور ملکی گفت: برای پیشگیری از اینگونه موارد بهتر است که اداره دامپزشکی قبل از بازدید با نیروی انتظامی هماهنگی نموده تا ما بتوانیم حمایتهای لازم را به عمل آوریم.

ملکی اعلام کرد با تلاش نیروی انتظامی ضارب این حادثه دستگیر شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ناشناس گفت:

    فقط یه توصیه به دکتر سلگی بکنم. در مورد صورتجلسه پاسگاه دهفول مواظب باشه که گم نشه متاسفانه پرسنل پاسگاه ید طولایی در این زمینه دارند .

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش