جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8648

صدای نهاوند:
در سومین روز از دهه فجر دو پروژه عمرانی در شهرستان نهاوند با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان، فرماندار و جمعی از مسئولان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، معاون استاندار همدان در این مراسم با اشاره به اینکه هدف دولت تدبیر و امید، آرامش و رشد اقتصادی در کشور است، گفت: دولت با نهایت تلاش خود با اجرای برنامه‎های اصولی و به‌کارگیری کارشناسان کاردان در زمینه‎های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، امید و آرامش را به جامعه برگرداند.

رضا قیاسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید در عمل نمایان شود و وظیفه دولتمردان، سیاستگذاری و برنامه‎ریزی در این زمینه است، افزود: دولت با اجرای طرح نظام سلامت موجب تغییرات گسترده ای در حوزه بهداشت و درمان شده که هدف از اجرای این طرح تامین عدالت در سلامت جامعه است به طوریکه با اجرای آن تغییرات چشمگیر و مثبتی در حوزه بهداشت و درمان اتفاق افتاده است.

کلنگ‌زنی مرکز جامع بهداشت و سلامت شهر برزول

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند نیز  با اشاره به کلنگ‎زنی مرکز جامع خدمات بهداشت شهری وروستایی شهر برزول گفت: این مرکز با زیربنای ۸۱۰ مترمربع در دو طبقه و با اعتبار اولیه بیش از یک‎میلیارد تومان به نیابت از ۱۱ مرکز جامع خدمات سلامت شهری وروستایی نهاوند کلنگ‌زنی شد.

مومنعلی دارابی افزود: این مجتمع درمانی شهری و روستایی شهر برزول در ۲ طبقه و با امکاناتی نظیر داروخانه، زایشگاه و اورژانس کلنگ‌زنی و بعد از احداث برای بهره‌مندی مردم از خدمات دولت در حوزه سلامت و بهداشت راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه در بهمن‌ماه امسال کلنگ‌زنی خواهد شد و در ۸ ماهه اول سال ۹۶ با اعتبارات درنظر گرفته شده و بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته تکمیل می شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه ساختمان دهیاری روستای زرامین سفلی از توابع بخش زرین دشت برزول شهرستان نهاوند با زیربنای ۱۴۰ مترمربع در دو طبقه با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش