جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 865

صدای نهاوند:

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج جدید بارشی از روز سه شنبه وارد همدان می شود و تا اواخر هفته همدان بارانی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، نادر پیرتاج افزود: با نفوذ موج جدید بارشی در برخی از ساعات بارش باران، ریزش برف، وزش باد و کاهش دما در نقاط مختلف این استان پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: آسمان استان همدان تا ۲۴ ساعت آینده کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود و این روند تا روز دوشنبه در نقاط مختلف استان همدان ادامه دارد.
پیرتاج با بیان اینکه دمای هوای همدان شامگاه جمعه به چهار درجه بالای صفر رسید و شامگاه شنبه تغییر محسوسی در دما ایجاد نمی شود افزود: سردترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با یک درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.
وی گفت: میزان بارش های سال زراعی امسال (از ابتدای مهر تاکنون) در همدان ۹۵ میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۶۰ درصد افزایش داشته است.
پیرتاج گفت: بیشترین بارش های سال زراعی امسال مربوط به نهاوند با ۱۷۷ میلی متر گزارش شده است که نسبت به سال گذشته ۱۳۰ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۱۶۰ درصد افزایش داشته است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوههای مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندیهای زیاد به شدت متغیر است و این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش