جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8651

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمادگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان و بکارگیری تجهیزات دفاعی چیزی نیست که ما بخواهیم در رابطه با آن از کسی اجازه بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: دولت ترامپ به آزمایش موشکی کشورمان که جنبه دفاعی داشته اعتراض نموده است در حالیکه دفاع از کشور در هر شرایطی ضروری و مورد نیاز است.
وی افزود: آمریکا کشوری غیرقابل اعتماد است و چندین سال است که دشمنی های خود را با جمهوری اسلامی به شیوه های گوناگون نشان داده لذا دشمنی این کشور با ما چیز جدیدی نمی باشد .
وی کوتاه شدن دست جهانخواران از کشورمان را از برکات انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی که برای استقلال و آزادی بوجود آمد دست جهانخواران را از منابع کشور کوتاه کرد و به این خاطر نظام سلطه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب دشمنی خود را با ما آغاز و تا کنون ادامه دارد .
مغیثی گفت: امروز نظام سلطه به مرحله ای رسیده که می خواهد برای تامین امنیت خود دور کشورش را دیوار بکشد و حتی نگذارد سایر ملل دیگر وارد این کشور شوند.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای کم نظیری را برای مردم و کشور به ارمغان آورد اما آنچه که نباید از آن غافل ماند دستاوردهای فرهنگی و در راس آنها احیای اسلام و قرآن و ارزشهای الهی است که در کشورمان به فراموشی سپرده شده بود .
وی افزود: دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود تا آنان علاوه بر اینکه نسبت به آینده کشور امیدوار می شوند نیز بدانند که قبل از انقلاب چه بود و پس از انقلاب کشورمان چه تحولی پیدا کرد و ما در بسیاری از علوم از جمله فناوری هسته ای در سطح دنیا مطرح شدیم .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش