- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پرستاران بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند تجلیل شدند+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران،اعضا کمیته بانوان فرمانداری نهاوند، و جمع دیگر از مدیران و بانوان با حضور در بیمارستان آیت الله علیمرادیان، از پرستاران این بیمارستان با اهدای شاخه گل و شیرینی تقدیر تجلیل کردند.

فرماندار نهاوند در این آئین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از همه‌کسانی که در حوزه سلامت جامعه تلاش می‌کنند به‌ویژه پرستاران تشکر کرد.

کریم حمیدوند گفت: پرستاران خدمت بزرگی به جامعه می‌کنند و ما برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم و به آنان خدا قوت می‌گوئیم.

حمیدوند افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم و برجام سه اقدام شاخص و روشن دولت تدبیر و امید بوده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار داشت: پرستاران تنها نگه دارنده بیماران نیستند بلکه گاهی سنگ صبور آنها بوده و حتی همدم و همیار آنها هستند تا بتوانند در بهبود وضعیت بیماران شتاب بخشند.

حسن بهرام نیا افزود:  حرفه پرستاری به قدری ارزشمند و مهم است که حضرت زینب(س) را به عنوان اسوه و الگوی این انسان های صبور و تلاشگر می شناسند.

بهرام نیا بیان داشت: هم بیماران و هم همراهان وقتی وارد بیمارستان می‌شوند، به لحاظ روحی دچار آسیب هستند و این کار پرستاران را سخت‌تر می‌ کند چراکه آنها هم از نظر روحی و هم جسمی باید برای بیمار تلاش کنند تا وی بتواند در یک شرایط مطلوب دردها را رها کرده و التیام یابد.