جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8674

نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد:

کبودرآهنگ و بهار ۲ نماینده در مجلس یازدهم دارند

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان همدان مقرر شده تا شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر حسب مصوبه مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا تعداد نمایندگان در برخی از حوزه‌های انتخابیه افزایش یابد، در استان همدان مقرر شده تا شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مولفه‌های خاص افزایش تعداد نمایندگان، بیان کرد: افزایش نمایندگان باید در چهارچوب خاصی انجام شود، وسعت، جمعیت و جغرافیا از جمله شاخصه‌هایی هستند که در افزایش تعداد نمایندگان تاثیرگذار است.

بهرام نیا با اشاره به پیش بینی ساز و کاری خاص برای افزایش تعداد نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: چهارچوب مشخصی برای افزایش تعداد نمایندگان توسط مجلس و دولت تهیه شده است.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد نمایندگان باید در ابتدای مجلس دهم به سرانجام برسد زیرا این موضوع هر دوره‌ای به دوره بعد موکول شده است، گفت: این حق مردم است و قانون اساسی نیز بر افزایش ۲۰ نماینده به واسطه هر ۱۰ سال تصریح دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان افزایش تعداد نمایندگان را در مجلس یازدهم شاهد بود، افزود: هر چه زودتر افزایش تعداد نمایندگان به سرانجام برسد، نتایج بهتری را به دنبال خواهد داشت.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندنهاوند مدرن گفت:

    جناب بهرام نیا نهاوند به دو نماینده نیاز دارد چون یک نماینده نمیتواند از حقوق مردم این شهر دفاع کند.با داشتن شرایط هنوز گمرک و فرمانداری ویژه احداث نشده است.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش