- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بازدیدفرماندار نهاوند و مدیر کل راهداری استان همدان از راهدارخانه گاماسیاب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در این بازدید یک روزه از نزدیک در جریان وضعیت راهدارخانه گاماسیاب واقع در محور نهاوند-نورآباد قرار گرفت.

محمد رودباری طی نشست صمیمانه ای با راهداران فعال در منطقه ضمن تشریح وظایف راهداری، در زمینه چگونگی فعالیت , مسائل اعتباری, رفع مشکلات ، تکمیل تجهیزات مورد نیاز و لزوم آمادگی کامل نیروهای این راهدارخانه با آنان گفتگو کرد.

رودباری ضمن مذاکراتی با مسئول راهدارخانه تلاش انسان دوستانه راهداران را از خود گذشتگی دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت راهداری و خدمات قابل ارائه در فصل سرما برای کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی ضروری است حداکثر تلاش خود را در انجام وظایف داشته باشند. 

وی  افزود: گردنه گاماسیاب ازگردنه های مهم استان در فصل زمستان است که یک راهدارخانه و چهار اکیپ در تمام ایام سال به ویژه در فصل زمستان با نمک پاشی و برف روبی به موقع سطح جاده ها علاوه بر برقراری ترافیک روان ، آمادگی کامل برای کمک رسانی به رانندگان و مسافرینی که از این محور عبور می کنند را دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در  پایان ضمن قدردانی از تلاش راهداران، کارکنان و عوامل اجرایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند  بر تلاش مضاعف در فصل سرما تاکید نمود.