جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8688

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند برپاشد

صدای نهاوند:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمود مصباح صبح یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر «دستاوردهای انقلاب» در نهاوند گفت: انتقال خاطرات و تصاویر دوران با شکوه انقلاب اسلامی به نسل امروز، نیاز ضروری برای آشنایی و آگاه سازی نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: نمایشگاه عکس و پوستر شامل ۷۰ قطعه عکس و ۶۰ قطعه پوستر به منظور اطلاع رسانی خدمات و اقدامات و تلاشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای بعد از انقلاب تاکنون، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برپا شده است.

مصباح عنوان کرد: این نمایشگاه در ابتدا با تصاویری از ایام پیروزی خون بر شمشیر و راهپیمایی و جانفشانی ها و تلاشهای مردم در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷ آغاز و سپس عکسهایی زیبا و تاثیر گذار از صحنه های نبرد حق علیه باطل و دفاع مقدس و حضور عموم مردم در دوران دفاع از اسلام و انقلاب به تصویر کشیده است.

وی افزود: در دیگر تصاویر به نمایش در آمده در این نمایشگاه، حضور مردم در راهپیماییهای عظیم در صحنه های مختلف سیاسی  اجتماعی و فرهنگی از جمله مقابله با استکبار، حضور در انتخابات، ۹ دی، روز جهانی قدس و غیره به نمایش در آمده است.

وی عنوان کرد: بخش ویژه این نمایشگاه شامل دستاوردهای مردم و دولت در سالهای پس از انقلاب در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، دفاعی، سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری و همچنین سخنان و فرمایشات امام (ره) در خصوص راههای مقابله با دشمنان و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و سخنان مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است.

مصباح افزود : در قسمت دیگر این نمایشگاه موضوع حجاب و عفاف و نظر علما و مراجع در خصوص پوشش و حد آن در ایران اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروندنهاوند گفت:

    نهاوند پایتخت و بوجود آورنده این انقلاب اسلامی است ولی یک مسئول ملی و رده بالا در یک مراسمی از این مردم فهیم و غیور و انقلابی تشکر نمی کند .چقدر بد است شهرت کوچک باشد./زنده باد شهید طالبیان و گروه ابوذرش./زنده باد شهر ۲ ساواکه ایران./زنده باد۱۵ آبان ۵۷٫/زنده باد شهربرترین اولینها/زنده باد ایالت نهاوند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش