سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8695

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دانشگاه ملی نهاوند تنزل جایگاه داشته است گفت: پیگیری و رایزنی برای جلوگیری از تنزل دانشگاه نهاوند ادامه دارد.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند با تائید خبر تنزل جایگاه دانشگاه نهاوند در هفته‌های اخیر که سبب نگرانی مردم این شهرستان شده است، اظهار داشت: تلاش و رایزنی من و برخی نمایندگان مجلس، با تنظیم طرح استیضاح وزیر علوم با ۶۰ امضاء وتقدیم نامه ای به رییس جمهور با امضا ۱۵۰ نماینده جهت حفظ جایگاه دانشگاه نهاوند واحدهای مشابه در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

بهرام نیا گفت: بر اساس ارزیابی های وزارت علوم از عملکرد واحدهای دانشگاهی متاسفانه دانشگاه نهاوند از دانشگاه ملی به مجتمع آموزش عالی فاطمیه تنزل یافته که این موضوع موجب تاثیر منفی در اختصاص بودجه و دیگر امتیازات این دانشگاه در سال آینده خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌های انجام شده این مسئله هنوز به سرانجام نرسیده است، افزود: مسئولان مربوطه در تهران قول دادند با رایزنی‌هایی که انجام می‌شود این مسئله  را حل کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه دانشگاه ملی نهاوند در سال های گذشته فرصت های توسعه و پیشرفت را از دست داده است تا امروز شاهد تصمیم وزارت علوم برای تنزل جایگاه این دانشگاه به مجتمع آموزش عالی فاطمیه باشیم.

حسن بهرام نیا با انتقاد از تنزل نام یا حذف عنوان و ردیف برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه نهاوند در لایحه بودجه سال ۹۶ گفت: وزارت علوم در سال ۹۶، ردیف بودجه برخی دانشگاه‌ها را تنزل داده یا آن را صفر کرده است در حالیکه از سال ۱۳۹۲ چنین عنوانی به آنها تعلق داشته است.

 بهرام نیا افزود: این اقدام باعث بدبینی مردم خواهد شد زیرا بسیاری از دانشجویان براساس عنوان این دانشگاه‌ها در آنها ثبت نام کرده‌اند و از سال ۹۲ تحت عنوان دانشگاه در دفترچه‌ آزمون‌ها درج شده‌اند.

وی ادامه داد: تبدیل دانشگاه به دانشکده یا مجتمع آموزشی یا مرکز آموزشی در حالی است که چنین مسائلی نارضایتی دانشجویان را به دنبال خواهد داشت و مساله امنیتی تولید می‌کند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. Milad گفت:

    اینم از دانشگاه ملی نهاوند..ای شهر بی صاحب ..از یک طرف همدان میخواد آب گاماسیاب رو ببره نوش جان کنه در حالی که مردم روستاهای نهاوند حتی اب خوردن ندارن اینم از این طرف دانشگاه شد دانشکده لعنت.. مردم ساده بازهم حقتون خوردن

    • نیان گفت:

      اینو دیگه نمیشه به مردم نسبت داد عزیز. دانشگاهی که رئیسش بیشتر تعصب و دغدغه دانشگاه بوعلی را داره و هیئت علمیش که در یک سال ۵ تا مقاله (اون هم از نوع مقاله کنفرانسی!!) داشته باشه همین بلا سرش میاد و در حد یک دانشگاه باقی نمی مونه

  2. Solgi گفت:

    سقوط جایگاه دانشگاه نهاوندو ب ملت شهید پرور و انقلابی نهاوند علل خصوص مسئولین نابخرد تبریک و شادباش میگیم
    ب امبد سقوط های بیشتر و بیشتر

  3. NVN UNIVERSITY گفت:

    جناب بهرام نیا عزت علمی و دانشگاهی یک شهر و منطقه طراز سوادی اون منطقه است.یک فراخوان دکترین صادر کنید برای جذب هیئت های علمی .نهاوندفوق لیسانس و دکتری و حتی فوق دکتری کم ندارد.که چنین روزگاری دانشگاه ملی را گرفته.

  4. NVN UNIVERSITY گفت:

    دانشگاه نهاوند باید ارتقا پیدا کند.

  5. همشهری نهاوندی گفت:

    شهر بی صاحب همینه.مسئولینش ول می کنن که کار از کار بگذره انوقت رئیس دانشگاه نهاوند مصاحبه می کنه که تنزل صحت نداره و داریم جای علی بو (بوعلی)رو می گیریم.قانون مند و دلسوزانه کار و زندگی کنید تا به این مشکلات برنخورید هم شهرتان و هم خودتان زیر سوال میرید.دلم برای ایالتم می سوزد….

  6. حسنوند گفت:

    ناون وه رون راس نمینیشه وا ایی مسئولیاش.

  7. نیان گفت:

    تا وقتی که که یکی مثل دکتر عطایی رئیسش باشه همینه، تو دانشگاه حرف حتی کارکنان (که ۹۰ درصد خانم هستند) از حرف این آقا بیشتر برش داره..در ضمن آقای عطایی شما چندوقته بازنشسته شدین، تا کی می خواین بچسبین به میز ریاست، بذارین یک آدم کارآمد که گوش بزنگ دانشگاه بوعلی نباشه جاتون رو بگیره….

  8. بهروزکاظمی . گفت:

    با سلام . اوضاع پیام نور بهتر از دانشگاه دولتی نمی باشد . رزن کبودر آهنگ ارشد دارندنهاوند۱۰رشته منسوخ شده لطفا رسیدگی کنید

  9. حامد گفت:

    کلنگ دانشگاههای ملایرونهاوند با هم زمین خوردند حالا دانشگاه ملایرکجاست دانشگاه نهاوندکجا!!!!

  10. ف نهاوندی گفت:

    سلام وخسته نباشید،به آقای عطایی ودست مریزاد،تاکی .این جوری رفتاردلسوزانه داری وبه ظاهربرای شهرنهاوند کارمنفی انجام میدهی،ماجمعی ازنخبگان بامدارک بالاخواستاراستعفای هرچه سریعترآقای عطایی هستیم،عطایی استعفا،

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش