جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8703

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دو سالن ورزشی در روستای دهفول و روستای شعبان با اعتباری حدود ۲۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه ناحیه نهاوند در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت: سپاه و بسیج آماده ورود به تمامی زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و غیره برای رفع خلأها و نیازهای کشور است و فلسفه وجودی سپاه و بسیج دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه نهاوند در راستای توسعه اماکن ورزشی در شهرستان وارد کار شده است و در سال‌های اخیر ساخت ۹ سالن ورزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند در دست اقدام قرار دارد.

کریمی افزود: این سالن‌های ورزشی در روستاهایی چون شهرک، جهان‌آباد، شعبان، دهفول، شهر فیروزان و غیره در دست ساخت قرار دارد و با ساخت این ۹ سالن ورزشی مساحتی بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع را به فضای ورزشی شهرستان نهاوند اضافه می‌شود.

وی عنوان کرد: برای ساخت این تعداد سالن ورزشی اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در مناسبت‌های مختلف سپاه و بسیج، این پروژه‌ها به بهره‌برداری و برای استفاده عموم در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: سپاه با بهره‌گیری از روحیه تقوا و لبیک‌گویی بی‌چون و چرا به فرامین مقام معظم رهبری مقتدرتر از قبل آماده خدمات‌رسانی در تمامی زمینه‌ها است.

کریمی اظهار داشت: یکی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی تأمین معاش خانوار است که اقتصاد خرد خانوار نام‌گذاری شده و سپاه در سطح کلان و  سپاه ناحیه نهاوند نیز در سطح شهرستان این مهم را در راستای بالا بردن سطح معیشت خانوارها به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: امسال در حوزه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی ۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان نهاوند اختصاص یافته است که سپاه ناحیه نهاوند توانست با این میزان اعتبار برای حدود ۲۷۰ نفر از جوانان جویای کار شهرستان ایجاد اشتغال کند.

کریمی افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در شهرستان نهاوند شامل دامداری سبک، تولید قارچ، زنبورداری، تولید و بسته‌بندی عسل، بسته‌بندی انواع مواد غذایی و خشکبار، قالی‌بافی، توسعه کشاورزی و باغداری، پرورش بلدرچین، پرورش انواع ماکیان، تولید زعفران و غیره است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: در ایام دهه فجر در نظر داریم با حضور اصحاب رسانه و مسئولان شهرستان از مشاغلی که از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی در شهرستان نهاوند ایجاد شده بازدید می‌کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش