سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8712

صدای نهاوند:
عصر دوشنبه و در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون عمرانی استاندار همدان 12 طرح گازرسانی و فرهنگی در بخش خزل شهرستان نهاوند بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، بخشدار خزل گفت: طرحهای افتتاحی شامل گازرسانی به ۱۱ روستای محروم منطقه خزل به عنوان آخرین روستاهای شهرستان می باشد که با بهره برداری از این طرحها جشن گازرسانی در نهاوند برگزار شده و تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند.
فرهاد جهانیان افزود: روستاهایی که امروز از نعمت گاز برخوردار شدند شامل تاریک دره بالا ، سیاه دره ، تاریک دره پائین ، دارسیوه ، تپه علی ، کمالوند ، محمودوند ، شطزل ، کوتاه دره ، امیر آباد و دولت آباد می باشد .
وی افزود: با افتتاح این طرحها که برای بهره برداری از آن بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ۵۰۰ خانوار از اهالی ۱۱ روستای یاد شده از نعمت گاز برخوردار شده اند .
جهانیان افزود: عملیات احرایی این ۱۱ طرح در هفته دولت امسال در منطقه خزل آغاز د و با تلاشها و پیگیریهایی که به عمل آمد دهه فجر به بهره برداری رسیدند .
وی افزود: از دیگر طرحهای مورد بهره برداری امروز گشایش مجتمع فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش شهر فیروزان بود که در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۰۰ متر احداث شده و برای آماده سازی آن پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
در آئین بهره برداری از طرحهای گازرسانی عصر امروز شهرستان نهاوند معاون عمرانی استاندار همدان گفت: دولت تدبیر و امید به مساله محرومیت زدایی که یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است نگاه ویژه ای دارد و با وجود تنگناهای شدید مالی و اعتباری آنرا در اولویت خود قرار داده است.
محمود رضا عراقی افزود: دولت تدبیر و امید برای ایجاد رفاه و آرامش مردم فهیم در تلاش است و هدف دولت خدمت رسانی صادقانه، رسیدگی به حال مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و افزایش امید بین مردم به ویژه روستائیان است.
وی گفت: روستاها نقش مهمی در تولید و توسعه پایدار ایفا می کنند که این امر توجه بیش از پیش به آنها را به منظور جلوگیری از مهاجرت و تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری می کند.
در دهه فجر امسال ۵۴ طرح با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال در نهاوند به بهره برداری رسیدو ۲۵ طرح دیگر نیز با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش