- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بهره‌برداری از آسفالت روستای شادمانه و اداره آب و فاضلاب برزول نهاوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند فرماندار نهاوند در افتتاح این دو طرح اظهار داشت: ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر برزول با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع در یک طبقه و با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان احداث شده است.

کریم حمیدوند با بیان اینکه زمین این ساختمان به مساحت ۳۸۰ متر مربع از طرف شورای اسلامی شهر برزول به شرکت آب و فاضلاب اهدا شده است گفت: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۳ آغاز و در دهه فجر سال جاری به اتمام و بهره برداری رسید.

حمیدوند گفت: ۱۰۰درصد جمعیت شهری برزول از نظر تامین آب شرب تحت پوشش اداره آب و فاضلاب قرار دارند.

فرماندار نهاوند همچنین در بهره برداری از بیس و آسفالت راه روستای شادمانه از توابع بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: این پروژه با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز منطقه، افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء کیفیت و جلوگیری از تخریب قشر رویه انجام شد.

کریم حمیدوند افزود: عملیات بیس و آسفالت در این محور به طول ۴/۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰۱ میلیون تومان به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حمیدوند بیان داشت: افتخار دولت تدبیر و امید این است که با وجود تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی نحوه خدمت رسانی به روستاها با قوت ادامه دارد.

وی ادامه داد: از همان ابتدا طبق تاکیدات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت به مردم بویژه روستاییان، اولویت و سیاست اصلی دولت تدبیر و امید بر مبنای محرومیت زدایی قرار گرفت و امروز با وجود موانع بسیار همچنان شاهد ارایه خدمات به مناطق محروم هستیم.