سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8807

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه برگشت به عقب زیبنده شهر نهاوند نیست گفت: راه اندازی ترمینال جدید فقط با رعایت استاندارد های لازم امکان پذیر است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح پنج شنبه گذشته در جمع رانندگان معترض و ناراضی مسافربرهای عمومی برون شهری بعلت استقرار در ترمینال جدید نهاوند گفت: در شرایطی که شهرهای اطراف ما در حال توسعه و پیشرفت هستند مگر شخصی نهاوندی نباشد و یا دشمن نهاوند باشد که خواستار توسعه و پیشرفت این شهر نباشد.

حمیدوند با بیان اینکه مردم نهاوند و شما رانندگان نباید وضعیت موجود را ببینید گفت: برگشت به عقب و مسافر سوار کردن با وضعیت قبلی داخل خیابان های شهر زیبنده نهاوند با این تاریخ و تمدن کهن نیست.

وی ادامه داد: شهرهای دیگر در حال پیشرفت هستند و زیر ساخت ها و امکانات خود را به روز و استاندارد سازی می کنند و شهرستان نهاوند هم  با توجه به اینکه  یک شهر توریستی و دارای جاذبه های گردشگری است، اما اگر چند نفر غربیه و خارجی به نهاوند بیایند و این امکانات خدمات عمومی را ببینند باعث تاسف و بدنامی نهاوند می شود.

فرماندار نهاوند افزود: ترمینال جدید نهاوند خیلی خوب نیست اما حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را دارد و از آنچه که قبلا داشته ایم بهتر است گرچه خیلی نواقص هم دارد که باید برطرف شود نهاوند شهرستان بزرگی است و با توجه به محور های مواصلاتی مهمی که دارد جای توسعه و می تواند به جای یک ترمینال ۱۰ ترمینال داشته باشد.

کریم حمیدوند ادامه داد: یک نفر  از بین شما رانندگان بعنوان مسئول اتحادیه و یا تعاونی درخواستی برای راه اندازی ترمینال جدید ارائه و به محض اینکه مکانی را کلنگ زد و یا جایی را برای راه اندازی ترمینال با رعایت استانداردهای لازم و حداقل امکانات مانند سرویس های بهداشتی، نمازخانه، سالن انتظار و دفاتر تعاونی های مختلف مشخص کرد ما هم اعلام می کنیم برای صدور مجوز سختگیری نشود.

حمیدوند با بیان اینکه متاسفانه دو ترمینال قبلی نهاوند حداقل ها و استاندارد های لازم یک ترمینال مناسب را نداشته اند افزود: باید یک فردمشخص طرف قرارداد باشد و متعهد شود استاندارد لازم را برای ترمینال جدید مهیا و فراهم کند تا در سریع ترین زمان ممکن مجوز آن صادر شود.

وی در پایان گفت: نماینده منتخب رانندگان معترض باید درخواست خود را به شهرداری ارائه و بعد از توافق با شهرداری درخواست به اداره پایانه ها ارجاع تا مجوز راه اندازی ترمینال جدید نهاوند صادر می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند گفت:

    جناب فرماندار متعصب و دلسوز نهاوند چرا سختش می کنید حالا که ساخته شده و قابل تخریب نیست.مشکل ترمینال نیست کوه های اطراف و راه های آن است.که جلوی دید آن را گرفته و تنگ شده.دستور بفرمایید که این کوه ها را از بین ببرند و برای معدن سنگ بفرستند و راه ها را بازتر کنید .نکته بعد خط تاکسی هم در چهار طرف به سمت درون شهر ندارد./نهاوند نیاز به بزرگ شدن دارد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش