مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 8868

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد از هزینه‌های باد آورده استفاده می‌کنند و به دنبال وارد شدن به مجلس و شوراها هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم انتخابات را مدیریت و به صورت مردمی در سلامت کامل برگزار کنیم سازکار مشخصی دارد و یکی از این موارد شفاف‌سازی هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها می‌باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید حساب‌های افرادی که کاندیدا می‌شوند مشخص شود و تنها از یک حساب هزینه‌ها برداشت شود تا بتوان شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی را محقق ساخت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از افراد از هزینه‌های باد اورده استفاده می‌کنند و به دنبال وارد شدن به مجلس و شوراها هستند.

بهرام نیا با بیان اینکه استقلال نماینده از اهمیت بالایی برخوردار است، متذکر شد: کسی که از هزینه‌های مالی نامشروع استفاده کند و تحت حمایت دیگران قرار گیرد، استقلال خود را از دست می‌دهد و باید منافع آن‌ها را تامین کند.
ش
 وی افزود: در صورتی که نماینده مردم در مجلس یا شوراها به دیگران وابسته باشد، در وظیفه خود قطعا موفق نخواهد بود و این جفا در حق مردم و نظام است، اگر شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی محقق شود، از انحراف تبلیغاتی برخی افراد جلوگیری خواهد شد./

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. omid گفت:

    پیست اسکی گرین نهاوند کی ایجاد میشود مردیم از بس با تیوپ اسکی کردیم.شادی زمستانمان را سروسامان دهید.نماینده.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش