جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 8885

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: تلاش، کوشش و فعالیت جهادگونه راهداران شهرستان نهاوند همزمان با بارش سه نوبت برف سنگین در منطقه نهاوند قابل تقدیر و مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند بعد از بازدید از مناطق مختلف شهری و روستای شهرستان نهاوند و نحو خدمات رسانی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند در بارش برف سنگین روز دوشنبه ۲۵ بهمن به خبرنگار صدای نهاوند گفت: راهداران شهرستان نهاوند طی چند مرحله بارش برف و نزولات آسمانی جهاد گونه فعالیت کردند و تمام راه‌های بین شهر و روستای و جاده های اصلی نهاوند را بازگشایی کردند.

حمیدوند افزود: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲۵ گروه و اکیپ امدادی اداره راهداری در نقاط مختلف شهری و روستای نهاوند به مردم منطقه و مسافران خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه تمامی جاده های اصلی حوزه شهرستان نهاوند و راه‌های ۱۶۹ روستای نهاوند بازگشایی شده است، گفت: در دیگر راه‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی نهاوند هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و با انجام عملیات بازگشایی جاده‌ها و نمک‌پاشی و ریختن ماسه تردد در همه آن‌ها جریان دارد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: این شهرستان دارای ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، روستایی و فرعی است که با بارش چند روز اخیر و تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی برف‌روبی شدندو

کریم حمیدوند گفت: ۳ باب راهدارخانه و ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری عملیات برف‌روبی و شن‌ریزی راه‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی نهاوند را بر عهده دارند.

حمیدوند از فعالیت ۳۵ نیروی راهداری در شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: ۲۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدوزر، لودر، گریدر و شن‌پاش  در طرح راهداری زمستانی شهرستان نهاوند مورد استفاده قرار گرفته است.‌

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش