- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

انتظار نداشتم کمیته امداد استان از آقای فتاح تذکر بگیرد

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد ناصر نیکبخت ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان باید تا پایان سال تغییری در برنامه های خود ایجاد کند، گفت: کار اصلی کمیته امداد خودکفایی و اشتغال خانواده های تحت پوشش است و این کار باید در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه اتو کشیده نمی توانیم برای مردم کار کنیم بلکه باید پاشنه کشیده عمل کرده و برای مردم اشتغال ایجاد کنیم، گفت: انتظارات از کمیته امداد استان همدان بیشتر است و انتظار نداشتم استان از آقای فتاح تذکر بگیرد.

استاندار همدان همچنین بااشاره به اینکه مجتمع فولاد آلیاژی ملایر دیروز ۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرد و ۷ میلیارد تومان نیز بزودی دریافت می کند، گفت: بانک تجارت و مدیرعامل کاردان بانک در حل مشکل این واحد تولیدی همکاری خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه به همراه نماینده ملایر در مجلس برای حل مشکل این واحد تولیدی به بیش از ۵۰ بانک مراجعه کردی، گفت: بزودی بخشی از واحد فعال می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه حدود هزار کارگر با بازگشت این واحد تولیدی دارای کار می شوند، گفت: از بازگشت این واحد بسیار خوشحال هستم و خدارا ازاین بابت شاکریم.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه بارش برف سنگین و ارزشمند، باعث بروز اتفاقات بی سابقه ای شد که اگر آن همت بلند و والا نبود، مشکل حل نمی شد، گفت: مدیران دستگاههای اجرایی استان همدان از امتحانی سخت به خوبی بیرون آمدند.

وی بابیان اینکه از همه دستگاههای اجرایی و سیستم خدمات رسان استان همدان تشکر می کنم، گفت: اجرای برنامه توسعه گلخانه ها با سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صرفه جویی آب و بازدهی بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: همدان، پایلوت و قطب نیروگاه های خورشیدی شده و توسعه این حرکت در شهرستانها ارزشمند است./مهر