- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

پایان قطعی برق نهاوند بعد از سه شبانه روز تلاش جهادی/خسارت ۴۰۰ میلیونی

رضا شیردره در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: با تلاش و کوشش جهادی و شبانه روزی ۱۶ اکیپ امدادی و بیش از ۱۰۰ نیروی انسانی متخصص تمام برق نقاط مختلف شهرستان نهاوند وصل شده است.

شیر دره گفت: برف سنگین روز دوشنبه گذشته باعث شکستگی و سقوط ۳۰ اصله تیر برق فشار متوسط، ۱۵ اصله تیر برق فشار ضعیف و سوختن و از بین رفتن ۴ دستگاه ترانس برق شد.

وی افزود: حجم شکستن تیرهای برق و تخریب شبکه برق شدید بود، و با توجه به اینکه شکستن شاخه ها و درختان سطح شهر خسارت زیادی به شبکه وارد کرده بود،اما تلاش و کوشش ماموران و پرسنل اداره برق نهاوند جهت رفع مشکلات و وصل برق نقاط مختلف شهرستان ستودنی بود.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند بیان داشت: در روز  دوشنبه ۲۵  بهمن ماه برق ۹۰ درصد شهر نهاوند و ۳۰ روستای شهرستان قطع شده بود، اما با تلاش و کار مستمر در همان روز برق شهر نهاوند وصل شد.

رضا شیر دره اظهار داشت: با تلاش مستمر و شبانه روزی ماموران اداره برق در سه روز گذشته، موفق شدیم برق تمام نقاط مختلف شهرستان را وصل کنیم و در حال حاضر در سطح شهرستان هیچ مورد خاموشی و قطع برق نداشته باشیم.

شیردره با تقدیر از صبر و تحمل شهروندان نهاوندی خصوصا روستاهای که برق آن قطع شده بود و تلاش ها و پیگیری فرماندار نهاوند، بخشداران و ستاد مدیریت بحران افزود: از همه مردم نهاوند بابت ایجاد این مشکل عذرخواهی می کنیم، چراکه این اتفاق غیر منتظره بود و کسی پیش بینی نمی کرد تیرهای برق با آن همه استقامت تخریب و یا شبکه های برق با این حجم تخریب شوند.