سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 891

صدای نهاوند:

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا گفت: همزمان با هفته پژوهش ۵۸ پژوهشگر برتر استان همدان تجلیل می‌شوند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن ختن لو ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفتۀ پژوهش در سال جاری اشاره کرد و بابیان اینکه برنامه‌های این هفته در تمام استان‌ها یک هفته زودتر از هفتۀ پژوهش کشوری برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۶ جلسه منسجم و متمرکز با حضور اعضای ستاد استانی برای برگزاری برنامه‌های این هفته تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه علاوه بر آن، کمیته‌های تخصصی با تشکیل جلسات متعدد، برنامه‌های خود را موردبررسی و تصمیم‌گیری قراردادند، افزود: کمیته‌های تخصصی ستاد استانی شامل ۸ کمیته در عناوین علمی، اجرایی، تجلیل از پژوهشگران برتر ادارات و سازمان‌ها، تجلیل از دانش آموزان برتر پژوهشگر و غیره است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: درمجموع جلسات کمیته‌ها و هم‌چنین جلسات ستاد استانی، ۳۲ نفر به‌عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، ۱۰ نفر به‌عنوان فناوران و ایده‌های برتر، ۱۰ نفر به‌عنوان پژوهشگران برتر ادارات و سازمان‌ها و ۶ نفر نیز به‌عنوان دانش آموزان برتر پژوهشگر انتخاب شدند.

ختن لو بابیان اینکه در مراسمی از این افراد تقدیر به عمل خواهد آمد به برنامه‌های این هفته در استان همدان اشاره و از برپایی نمایشگاه محصولات پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها در یک سال اخیر خبر داد.

در هفتۀ پژوهش سال جاری نگاه به دانش آموزان پررنگ‌تر شده است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا بابیان اینکه این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار می‌شود، افزود: در هفتۀ پژوهش سال جاری نگاه به دانش آموزان پررنگ‌تر شده و بزرگ‌ترین غرفۀ نمایشگاه استانی به آموزش‌وپرورش اختصاص داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته یک روز به‌عنوان روز «درب‌های باز دانشگاه» برای حضور دانش آموزان در دانشگاه در نظر گرفته‌شده تا بیش‌ازپیش بتوانیم آن‌ها را با مفهوم پژوهش و خلق ایده برای فناوری آشنا کنیم، گفت: برگزاری مراسمی برای تقدیر ویژه از ۱۲۰ دانش‌آموز برتر استان نیز ازجمله برنامه‌های ویژۀ بخش دانش‌آموزی است.

ختن لو نگاه ویژه ستاد استانی هفته پژوهش به حوزه‌های علمیه را از برنامه‌های امسال این ستاد دانست و افزود: در بین پژوهشگران برتر سال جاری یک نفر از پژوهشگران حوزه‌های علمیۀ برادران و یک نفر از حوزه‌های علمیۀ خواهران به‌عنوان پژوهشگران برتر حوزه معرفی می‌شوند و علاوه بر این در روز «وحدت حوزه و دانشگاه» هیئت‌رئیسه دانشگاه‌های استان با حضور در حوزه علمیه همدان ضمن بازدید از حوزه، جلسه مشترکی با اهالی حوزه‌های علمیه خواهند داشت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به حضور ۱۰ فناوری قابل‌فروش از دانشگاه بوعلی سینا در نمایشگاه کشوری فن بازار تهران در هفته پژوهش کشوری امسال، این اتفاق را در سال‌های اخیر بی‌سابقه دانست و عنوان کرد: این موضوع نشان‌گر رشد علمی و نگاه پژوهش محور این دانشگاه است.

ختن لو ارائه پوسترهای پژوهشی توسط دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه بوعلی سینا در دانشکده‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش