سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 8997

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزي، دولت متعهد شده است از محل درآمدهاي متفرقه يک چهارم جريمه دير کرد و سود تمام وامهاي زير 100 میلیون تومان را پرداخت کند.

 کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مجموع وامهای زیر ۱۰۰ میلیون تومان در سراسر کشور که تا کنون به بانکها بازگردانده نشده ۴۳۶ هزار میلیارد ریال می باشد که از این رقم دولت تعهد نموده تا سقف یک چهارم یعنی ۱۰۰ میلیارد ریال سود وام یا جریمه دیر کرد وام گیرندگان را پرداخت نماید.

حمیدوند افزود: با توجه به اینکه پرداخت این دیر کردها توسط دولت شناور می باشد لذا هر کس که زودتر اقدام کند می تواند از این تسهیلات و بخشودگی بهره مند شود و پس از پر شدن تعهد دولت، افراد نمی توانند از آن بهره مند شوند.

وی خطاب به افرادی که در سطح شهرستان نهاوند تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کرده اند و  تا کنون نسبت به پرداخت آن اقدامی نکرده اند گفت: با توجه به اینکه این تسهیلات گلوبال و شناور می باشد لذا انتظار می رود تا قبل از اینکه فرصت آن به اتمام برسد افراد ذینفع با پرداخت یک جای اصل وام از بخشودگی جریمه دیر کرد و سود وام استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: البته چنانچه کسی از چندین بانک وام زیر ۱۰۰ میلیونی گرفته باشد فقط در یک فقره می تواند از این تسهیلات دولت استفاده کند.

کریم حمیدوند گفت: بانک کشاورزی اولین بانک شهرستان نهاوند می باشد که این مصوبه دولت را ابلاغ و برای اجرای آن اقدام کرده است .

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش