سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9008

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند لحظاتی قبل آخرین جزئیات حادثه اسید پاشی صبح امروز نهاوند را اعلام کرد.

سرهنگ منصور ملکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: مجرم روز قبل از حادثه(چهارشنبه ۴ اسفند) به آرایشگاه محل مذکور رفته است و مقداری طلا در دستان خانم(س-ق) می بیند که این طلاها او را برای سرقت طلاها وسوسه می کند.

ملکی گفت: مجرم خانم(س-پ) برای سرقت طلاها روز بعد(امروز پنج شنبه ۵ اسفند) ساعت ۹:۱۵ مقداری اسید تهیه می کند و به آرایشگاه مذکوررفته تا طلاهای خانم(س-ق) را سرقت کند که با مقاومت او روبرو می شود و اقدام به پاشیدن اسید به صورت قربانی می کند و از محل متواری می شود.

وی گفت: به محض اطلاع پلیس از این حادثه ۴ تیم ویژه پلیس با هماهنگی مرجع قضایی مسئول پیگیری، تحقیق و دستگیری مجرم شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: با توجه به اینکه مجرم به محض انجام اسید پاشی از محل متواری می شود، عملیات تجسس و دستگیری وی با تلاش و عملیات ویژه  ۴ تیم پلیس آغاز می شود که با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش واحدهای گشتی پلیس در سطح شهر،  سرانجام  مجرم در کمتر از سه ساعت دستگیر می شود.

منصور ملکی در پایان گفت: پلیس جایی که شرارت وجود داشته و مجرمین قصد بر هم زدن نظم جامعه را دارند با قاطعیت وارد شده و برخورد می کند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ساروج گفت:

    مردم عیدشونه پول ندارن میرن دزدی میکنن. دیگه خودشون نمیرن زناشونو میفرستن.اخبارم گفت امروزم در تهران با یک پراید ماشین بانک رو دزدیدند پولاش رو بردن ماشینش رو تو اتوبان مدرس رها کردن. گریه داره گریه داره.

  2. شهروند نهاوندی متعصب گفت:

    مدیر بهداشت نهاوندپاسخ گو باش/ نهاوند ۳تا بیمارستان دارد.چرا برای جراحی و معالجه یک بیمارباید ۲۰۰ کیلومتر تا همدان برود.برای اینکه بگید کار برای نهاوند می کنیم.بیمارستان ها را که مثل درمانگاه هستند نسازید یک بیمارستان مجهز فوق تخصصی بسازید.این برای چندمین بار است بیماران نهاوند به شهرهای دیگر می روند.این مصدوم حادثه هم به همدان منتقل شد.

  3. زهرام گفت:

    این دختر بدبختی که اسید توی صورتش ریختن از فامیل های نزدیک ماست.من پزشک نیستم که سردربیارم اما اونطور که از خود پرسپتار ها شنیدم یه مایعی هست که بیمارستان بلافاصله بعداز اسید پاشی روی زخم ها میریزه تا سوختگی بیشتر نفوذ نکنه….حالا مشکل اینجاست که بیمارستان علیمرادیان این مایع رو نداشته….نداااااشته…و تا وقتی که به همدان رسیده همینطور سوخته…واقعا همه تعجب کردن که چرا نباید اون مواد در بیمارستان نهاوند باشه؟اگه بود شاید خیلی از مشکلات این دختر به جود نمیومد….متاسفم فقط.ازتون میخوام نظرمو درج کنین تا مسعولان محررنم ببینن

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش