سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9027

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: 15 هزار و 100 فقره مسکن روستایی نهاوند مقاوم‌سازی شدند و تعداد 847 فقره واحد روستایی شهرستان نهاوند در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، داود سوری با اشاره به عملکرد واحدهای مقاوم‌سازی روستایی از سال ۸۴ تا کنون  اشاره و اظهار کرد: کل واحدهای روستایی شهرستان نهاوند ۲۳ هزار و ۱۰۹ واحد است که تا کنون تعداد ۱۷ هزار و ۵۸۹ فقره برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و تعداد ۱۵ هزار و ۹۴۷ فقره نیز عقد قرارداد شده است.

وی تصریح کرد: در بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی برای تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۰ فقره پایان کار صادر شده و تعداد ۸۴۷ فقره واحد روستایی شهرستان نهاوند در حال اجراست.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند بیان کرد: بنیاد مسکن شهرستان نهاوند تا کنون ۲۴ هزار و ۷۸۶ مورد سند مالکیت صادر کرده که تعداد سند روستایی صادر شده ۱۹ هزار و ۲۵۸ مورد و تعداد سند صادره شهری ۲ هزار و ۵۸۵ مورد است همچنین تعداد کل اسناد صادره در شهرستان نهاوند ۲۱ هزار و ۸۴۳ مورد بوده و تعداد ۲ هزار و ۹۴۳ مورد نیز باقیمانده است.

وی ادمه داد: در سالجاری ۱۱ روستا عملیات جدولگذاری و زیرسازی آن به صورت تعهدی توسط بنیاد مسکن انجام شده که با توجه به دیون ایجاد شده، اگر در کمیته برنامه‌ریزی سال ۹۶ اعتبار مورد نیاز که ۳ میلیارد تومان است، تأمین شود می‌توانیم دیون پیمانکاران را پرداخت کرده و پروژه‍های جدیدتری را در بحث بهسازی تعریف کنیم.

سوری در ادامه با بیان اینکه شهرستان نهاوند روی گسل و کمربند زلزله واقع است، افزود: با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به صورت سهمیه‌ای است امیدواریم با مساعدت بانک‌های عامل و همکاری هر چه بیشتر این بانک‌ها سهمیه بیشتری به نهاوند تعلق بگیرد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. علی فریادرس گفت:

    نحوه پیگیری جهت سند مالکیت خانه شهری واقع در بلوار مهدیه چگونه است لطفا راهنمایی نمایید

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش