سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9039

صدای نهاوند:
اکثریت اعضای شورای شهر نهاوند اعلام کردند برابر طرح تفصیلی، تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی نهاوند برابر طرح تفصیلی انجام می شود و دیگر تاخیر و معطلی را در اجرای این پروژه 400 متری را تحمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، تعریض ۴۰۰ متر خیابان پیروزی نهاوند بیش از ۴ ماه زمان برده است و اجرای این پروژه شهری نهاوند بعلت عدم مدیریت صحیح به بزرگترین چالش و نارضایتی مردم در آستانه نوروز تبدیل شده است.

مسعود رضی رئیس شورای شهر نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: تعریض خیابان پیروزی بر اساس طرح تفصیلی باید انجام شود و قطع درختان این مسیر هم باید انجام شود، چون درختان جایگزین در بلوار جدید کاشت شده اند.

صفی اله خرم آبادی سخنگوی شورای شهر نهاوند هم اظهار داشت: تعریض این خیابان بیش از حد طولانی و زمان برده است این پروژه بر اساس طرح تفصیلی باید انجام شود و درختانی که مانع اجرای این پروژه هستند باید قطع شوند.

عبدالعلی ملکی هم گفت: قطع درختان خیابان پیروزی که در مسیر تعریض و ساماندهی این خیابان قرار گرفته اند بر اساس طرح تفصیلی منعی ندارد و این پروژه نباید به خاطر قطع چند درخت متوقف شود.

علی شفایی هم در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، صریح و بی پرده از قطع درختان خیابان پیروزی که در مسیر تعریض قرار دارند سخن گفت و افزود: دیگر تاخیر و معطلی اجرای این پروژه را تحمل نمی کنیم.

میترا دسته گلی دیگر عضو شورای شهر نهاوند هم اظهار داشت: پروژه تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی باید هر چه سریعتر انجام شود، و در شرایطی که درختان جایگزین هم کاشت شده اند دیگر نباید قطع چند درخت مانع اجرای این پروژه شود.

پنج عضو شورای شهر نهاوند در حالی به صورت صریح و قاطع از اجرای این طرح سخن گفته اند که پیش تر نیز شهردار نهاوند در مورد لزوم اجرای این طرح گفته بود: عملیات تعریض خیابان پیروزی به طول ۴۰۰ متر انجام می شودکه در اجرای این طرح عرض باند سواره موجود از ۱۱ متر به ۱۸ متر افزایش می یابد، که این امر سبب تسریع در عبور و مرور می‌شود.

شهردار نهاوند بابیان اینکه در اجرای این طرح فضای سبز و شبکه تأسیسات موجود اصلاح و ساماندهی می‌شود گفت: با توجه به نبود کیفیت لازم فضای سبز و درختان موجود از درختان مرغوب و سازگار با محیط در این طرح استفاده خواهد شد.

اما فرماندار نهاوند هم در مورد لزوم اجرای این طرح در مصاحبه رسمی اظهار داشت: تا کنون برای تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی نهاوند بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و هیچ توجیهی برای اجرایی نشدن این طرح پذیرفتنی نیست.

حمیدوند گفت: اگر مانع و یا مشکلی در مورد اجرای این طرح وجود داشته است، شورای شهر و راهنمایی و رانندگی قبل از شروع پروژه باید مطرح و حل و فصل می کردند، نه اینکه بعد از شروع  پروژه و وسط اجرای طرح و بعد از صرف هزینه چندصد میلیونی مانع اجرای عملیات و ادامه کار باشند.

۷۹ درصد مردم شهر نهاوند هم با شرکت در نظر سنجی پایگاه خبری صدای نهاوند  به اجرای این طرح رای مثبت دادند و از مسئولان در خواست کردند هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد.

با این شرایط اکثر خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند هم با مردم همراه شدند و با انتشار و امضا نامه ای از شهردار خواستند هر چه سریعتر پروژه تعریض و ساماندهی خیابان پیروزی را به سرانجام برساند.

اما متاسفانه شورای شهر و شهرداری نهاوند تا کنون نسبت به مطالبه برحق و خواست عمومی مردم برای تسریع و به سرانجام رسیدن این طرح واکنشی نشان نداده اند که این موضوع در آستانه نوروز و ورود مسافران نوروزی، به نهاوند موجب نارضایتی و گلایه شدید مردم شده است.

۵ تن از اعضا شورای شهر نهاوند روز یک شنبه ۸ اسفند ماه در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اعلام کردند روز دوشنبه ۹ اسفند تکلیف نهایی وضعیت تعریض این خیابان را مشخص و به اطلاع مردم خواهند رساند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    سریعتر جمعش کنید اگر بخواهید یک خیابان جدید بسازید یا یک کوچه بسازید یا یک منطقه بسازید یا یک شهرک بسازید … چقدر طول می کشد .به عید نزدیک می شویم و آن خیابان مانند دیگر خیابانها چهره خوبی ندارد .امیدواریم شهردار در انجام این کار سرعتش را بالا ببرد.

  2. شایان بچه ایالت گفت:

    شهرداری نهاوند سریعتر سریعتر

  3. سینا گفت:

    بله موافقم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش