سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 9049

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

۸۰ میلیون تومان برای اعتلای ورزش نهاوند هزینه شد

صدای نهاوند:
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت حضور 9 ماهه خود به عنوان نماینده، ۸۰ میلیون برای ورزش نهاوند بودجه از وزیر ورزش دریافت کرده‌ام تا از قهرمانان تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام‌نیا در دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی نهاوند، افزود: هم‌پای شما برای موفقیت ورزش نهاوند گام برداشته‌ام و ۶ جلسه در زمینه مشکلات ورزش نهاوند با وزیر ورزش برگزار کردم که دستاورد آن تکمیل استخر ورزشی توسط شرکت توسعه و تجهیز و بستن قرارداد با پیمانکار برای تکمیل سالن باستانی و حل مشکل زمین چمن فیروزان بود.

بهرام نیا شفاف‌سازی نحوه توزیع اعتبارات ورزشی استان را از منعم، مدیرکل ورزش استان خواست و ادامه داد: باید نحوه توزیع اعتبارات ورزشی در استان و هیئت‌های ورزشی شفاف‌سازی شود تا هیئت‌ها بدانند چقدر از اعتبارات ورزش استان سهم آنها می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس درباره درآمدهای اداره ورزش و اجاره سالن‌های ورزشی نیز گفت: درآمد حاصل از اماکن ورزشی باید مشخص و در راه موفقیت ورزش هزینه شود.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    نماینده محترم، جوانان نهاوند نیاز به حمایت دارند.این شهر زیر ساخت های خوبی در ورزش فوتبال و کشتی دارد ولی به دلیل مشکل مالی هنوز در سطح اول ایران مطرح نشده است.لطفا با تجهیز کردن این دو رشته پر استعداد و محبوب در نهاوند زمینه ایجاد تیم داری را فراهم کنید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش