مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9071

صدای نهاوند:
مسئول سیاسی انتخابات استانداری همدان گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای روستایی باید برای ثبت‌نام به بخشداری‌ها و داوطلبان شورای شهر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، ابولقاسم الماسی، با بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می‌شود، اظهار کرد: دستور انتخاباتی برای برگزاری این دوره از انتخابات ۲۵ اسفندماه صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۳۰ اسفند سالجاری به مدت ۷ روز فرصت دارند به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مراجعه کنند.

وی افزود: طبق قانون داشتن برگه سوءپیشنیه برای داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا الزامی است و زمان ثبت‌نام باید این برگه ارائه شود.

الماسی یادآور شد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای روستایی باید برای ثبت‌نام به بخشداری‌ها و داوطلبان شورای شهر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

مسئول سیاسی انتخابات استانداری همدان اظهار کرد: در انتخابات شوراها، هر یک از شهر و روستاهای استان یک حوزه انتخابیه مستقل خواهد بود به‌طوریکه استان همدان ۳۰ حوزه شهری خواهد داشت.

وی گفت: کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت ۷ روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آنها از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۲ فروردین آغاز می‌شود، بیان کرد: داوطلبان پس از اینکه صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان بررسی و مورد تأیید قرار گرفت، می‌توانند از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه یعنی به مدت ۲۰ روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه‌های خود بپردازند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش