جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 9082

صدای نهاوند:
تفاهم‌نامه احداث یک نیروگاه خورشیدی در نهاوند با حضور فرماندار و رئیس اداره برق نهاوند با فریدون بیگدلی سرمایه گذار بخش خصوصی(شرکت نیل بتن) به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند در حاشیه امضای این تفاهم نامه در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: این نیروگاه ۷ مگاواتی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در روستای عبدالملکی بخش خزل نهاوند احداث می شود.

کریم حمیدوند گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اولین نیروگاه ۷ مگاواتی شهرستان نهاوند در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار از اراضی روستای عبدالملکی بخش خزل احداث می شود که با اجرای این طرح برای بیش از ۵۰ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

حمیدوند با بیان اینکه قرن ۲۱، قرن انرژی های پاک است اظهار کرد: بحران انرژی، بزرگترین معضلی است که جهان صنعتی با آن روبرو خواهد شد و فنا پذیری سوخت های فسیلی، تنوع بخشی به منابع انرژی، توسعه پایدار و ایجاد امنیت انرژی و مشکلات محیطی ناشی از مصرف انرژی فسیلی، توجه بیشتر به انرژی های نو را می طلبد.

وی افزود: پاک بودن و تجدید پذیر بودن منبع انرژی های نو همچون انرژی خورشید، باد و انرژی زمین گرمایی ، توجه جدی جهانیان به توسعه و گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیر و افزایش سهم انرژی های نو در سبد انرژی جهانی همگی از مواردی است که ضرورت توجه به انرژی های نو را دوچندان می کند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه همه این فعالیت ها با اهداف اقتصاد مقاومتی هماهنگ است، افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی تصمیمات خوبی در دولت گرفته شده و به حرکت در آوردن اقتصاد داخلی، افزایش تولید داخلی و افزایش صادرات در همین راستا صورت گرفته و عملکرد در این زمینه بسیار خوب بوده است.

کریم حمیدوند در پایان از تلاش و پیگیری رئیس اداره برق شهرستان نهاوند و همکاری و تعامل رئیس اداره منابع طبیعی در جهت فراهم نمودن مقدمات امضای شروع این تفاهم نامه قدردانی کرد.

گفتنی است در صورت نهایی و اجرایی شدن این پروژه نهاوند بعد از شهر همدان، دومین شهر استان همدان است که نیروگاه خورشیدی در آن احداث می شود.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند مدرن گفت:

    تشکر از فرماندار مدبر وبا لیاقت نهاوند.نهاوند به این نیروگاه ها نیازدارد.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش