سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 910

صدای نهاوند: فرماندار نهاوند گفت: مدیران دستگاههای اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل سرما آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح یک شنبه در جلسه ستاد حوادث شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: برای اینکه مدیران در فصل سرما و بحران احتمالی غافلگر نشوند باید با هماهنگی و همکاری و انجام اقدامات مناسب از ایجاد حوادث احتمالی پیشگیری کنند.

حمیدوند آبگرفتگی معابر شهر نهاوند و شهرک شهید حیدری را یکی از مشکلات مهم مردم  در هنگام بارندگی ها عنوان کرد و گفت: در مناطقی مانند خیابان پیروزی و معلم و معابر شهرک شهید حیدری هنگام بارندگی مشکلاتی ایجاد می شود که باید برطرف شود.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان باید نسبت به تأمین سوخت جایگزین مراکز عمومی مانند بیمارستان ها، مدارس، نانوایی ها و …از هم اکنون اقدمات و کارهای لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان نهاوند پاک سازی نهر شعبان و برداشتن موانع موجود بر سر راه،  آب این نهر را مهم برشمرد و افزود: شرکت نفت باید تمهیدات لازم برای جایگزین نفت مردم شهر و روستاها را در شرایطی  احتمالی که گاز قطع می شود را انجام دهد.

کریم حمیدوند ادامه داد: برای تآمین برق دو بیمارستان شهید حیدری و آیت الله علیمرادیان نهاوند در شرایط خاص هیچ گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد و با اقدامات زیر ساختی شرکت برق نهاوند برق این دو بیمارستان از دو منبع تغذیه می شود.

حمیدوند در پایان گفت: در مواقع بحران مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان باید  در فرمانداری مستقر شوند تا به مسایل و مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی کنند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش