مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 9174

صدای نهاوند:
ایستگاه شماره دو شهداي آتش‌نشان نهاوند در شهرك شهيد حيدري روز چهارشنبه با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، شهردار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: برای پاسداشت شهدای گرانقدر آتش نشانی ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی نهاوند به نام این عزیزان نامگذاری شده است.

امیر رضا یوسفیان گفت: ایستگاه شماره ۲  نهاوند با زیر بنای هزارو ۲۰۰ مترمربع مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با تلاش پرسنل این شهرداری به بهره برداری رسید.

یوسفیان افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک این شهرستان و به‌دلیل وجود چهار بخش، سه شهر و ۱۷۰ روستا از نظر ترافیک، وسعت و جمعیت احداث ساختمان شماره دو  آتش نشانی برای کاهش زمان عملیات امداد و نجات ضروری بود.

وی از نصب ۱۵ شیر هیدرانت آتش نشانی در سطح شهر خبر داد و گفت: نصب شیر هیدرانت در سطح شهر نهاوند یکی از ضروریات محسوب می‌شود که برای  دسترسی سریع‌تر برداشت آب در زمان اطفای حریق ۱۵ نقطه در سطح شهرمکان‌یابی شده و در دست اقدام برای نصب شیر هیدرانت است.

شهردار نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر آتش نشانی نهاوند دارای ۲۳ نیرو و ۷ خودروی آتش نشانی و امداد و نجات است که به‌صورت شیفت های ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

امیر رضا یوسفیان در پایان با اشاره به اینکه در سال‌جاری تهیه و خریداری لوازم فردی آتش‌نشانی مانند دست‌کش، ماسک، کپسول هوا، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، چکمه ایمنی، لباس ضد حریق و امکانات فردی مورد نیاز برای هر آتش‌نشان در دستور کار واحد آتش‌نشانی شهرداری نهاوند قرار گرفته، گفت: تهیه جزوه، بروشور، کاتالوگ‌هایی که اطلاعات آتش‌نشانی مانند دستگاه‌ها، لباس، سیستم آموزشی ایمنی فردی آتش‌نشان و تهیه و تجهیز این واحد به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزای برای به‌روز شدن سازمان آتش‌نشانی همواره در دستور کار قرار دارد. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش