- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بد اخلاقی فضای مجازی باید قطع شود /عملکرد شهردار نهاوند رضایت بخش است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهر نهاوند در شهرک شهید حیدری گفت: در حادثه آتش سوزی کارخانه روغن نگین نهاوند، شجاعت و فداکاری و دلسوزی آتش نشانان نهاوند کم نظیر بود.

حمیدوند گفت: در شرایطی که حرارات شعله های آتش تا چندین متر اجازه نمی داد فردی به محل آتش سوزی نزدیک شود اما آتش نشانان با خیس کردن لباس های خود در سرمای هوا، به دل آتش می زدند تا آن را مهار کنند که از ایثار و فداکاری آنها تشکر می کنم.

وی در ادامه فضای مجازی را دستاورد دموکراسی عنوان کرد و افزود: از فضای مجازی به حدی باید استفاده کنیم که به توسعه و پیشرفت شهر آسیبی وارد نکند و فراموش نکنیم که رقابت باید در کارهای مثبت باشد نه جلوی کار یکدیگر را گرفتن و یکدیگر را تخریب کردن.

فرماندار نهاوند افزود: هر شخصی پیشنهاد و یا راه حلی دارد بیان کند اما در شان مردم نهاوند نیست که بعضی مسئولان را با کلمات نامناسب خطاب کنیم.

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه مسئولان در مقابل توهین ها و تخریب های فضای مجازی سکوت می کنند، افزود: بد اخلاقی در فضای مجازی باید یک جای قطع و جلوی آن گرفته شود.

حمیدوند اظهار داشت: تعداد اندکی از دهیاران شهرستان نهاوند بعلت اینکه فقط جلوی دزدی آنها گرفته شد وارد فضای مجازی شدند، و مطالبی بر علیه مسئولان نوشتند که علی رغم توصیه دوستان برای شکایت، ما واکنشی نشان ندادیم، اینها از شب تا صبح در فضای مجازی بر علیه ما مطلب بنویسند، خودشان را خسته کنند، بی خوابی بکشند  این ضرری است که به خودشان وارد می کنند.

وی در ادامه افزود: وزارت کشور هر ساله یک سری امکانات و خدمات را به شهرداری ها و دهداری ها ارائه می دهد اما امسال نماینده مردم نهاوند در مجلس حرکت ارزشمندی انجام داد و با برگزاری جلسه ای در تهران چندین کار اساسی برای شهرداری نهاوند انجام داد.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان گفت: شهردار نهاوند توانست علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری، با پرداخت خودیاری شرایط را برای گرفتن امکانات و خدمات مناسب از وزارت کشور فراهم کند، چون خیلی از شهرداری ها بعلت اینکه پول نداشتند دنبال سهمیه و امکانات نمی رفتند و آنها را از دست می دادند.

کریم حمیدوند بیان داشت: شهردار نهاوند در کارهای مدیریتی موفق عمل کرده است و بنده و  شورای شهر و پرسنل شهرداری هم از وی حمایت و پشتیبانی کرده اند.